Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McDO een QUICKSKE!![]()
Ziek, naar de dokter, blijkbaar heeft mijn huisarts een nieuwe dokter in de praktijk, die mee zijn spel in mijn oor, ok, ander oor, steekt die da precies tot tegen mijn trommelvlies, dus ik roep Aaah, doet da pijn vraagt die, tzal wel zijn gij steekt da dpel veel te diep.
Ja das omdat u oor ontstoken is, wa ligt die te lullen, alles doe pijn behalve mijn oor, tot gij erin keek.

![]()
![]()
![]()
Als ge dees niet opzettelijk hebt geschreven om hier te belanden, weet ik het ook niet hoor![]()
*eardick**facepalm*
No nut november is ondertussen gedaan hoor.ik moet me veel te veel inhouden en heb daar het karakter niet voor.

Goeie tip om geen kinderen te verwekken.Spuit eens op uw rubber.
Kont achteruit en af en toe aan de ring eens explosief ontploffen.
Toen ik mijn laatste stagiair wou aftrekken, werd ik teruggefloten door de onderwijsinstelling.

Fijn zo familiefeestenIk ben alleszins heel blij dat het bij ons ook afgeschaft is. Vroeger was het elk jaar trekken.
Het is tijdens corona vervangen door 'een gezinsactiviteit', dus uiteindelijk ga je met twee. Hangt dus wat af wie je trekt, maar wel een stuk aangenamer. Een keertje met de nicht en vriend, een keertje bij mijn neef thuis. Heel gezellig. Bij sommigen zou het misschien minder gezellig zijn omdat er minder contact is, maar dan is dat toch weer een kans om toch eens beter bij te praten.

Collega die blijkbaar over mij gezegd heeft dat ik het precies wel graag doe. Altijd leuk om te horen dat de motivatie opgemerkt wordt.
Ook een goedgeiligman kan last hebben van premature ejaculatie.Ben ik de enige die het gevoel heeft dat de Sint elk jaar vroeger en vroeger komt?
Dan wordt het tijd om te experimenteren en een extra onbekend vleesje een warm thuis te geven!
Ik was mijn nootjes aan het pakken die tussen mijn benen zaten.
Zolang er maar pik in zit.
Hopelijk geen rode kaart?Eind december vorig jaar ben ik met mijn vrouw naar de keuring geweest.
Koplampen slecht afgeregeldHopelijk geen rode kaart?