ImpressiveJeukende onderarmen, zeurende knieën en een geblutste schrobber, maar op de volledige zoldervloer ligt nu 22 cm

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ImpressiveJeukende onderarmen, zeurende knieën en een geblutste schrobber, maar op de volledige zoldervloer ligt nu 22 cm

Niets leuker dan crocs!
Erbij moeten pakken helaas.
Sindsdien heeft Mulan altijd bananen in, it's very effective!
Tijdens mijn zwangerschap: de geur van pis. Ik herinner me dat ik om 1u wakker werd, die geur rook in mijn bed en naar beneden brulde: "Is dat pis dat ik ruik?!?" Jup... De snodaard had het aangedurfd om een boterham met pis te smeren en ik rook het dus op een ander verdiep.
Geen probleem meer mee sinds de bevalling.
Ik zie ze ons ook nog aftrekken. Die mogen doen wat ze willen.
Wat een opschepper!Damn, dit is weer te "diep" gegaan![]()
Als het er toch 24u inmocht zou ik het gewoon weer insteken.
omdat zij zo diep is?Waarom is dat zo groot? Graag in simpel Nederlands uitleggen, ben grote nOob
... Ik denk dat je zelfs Britney kan doen ergens. Op zich kan ik mij voorstellen dat dat leuk kan zijn...
Doe 'm maar snel terug weg.
Denk niet dat dit legaal is, makker...Ik heb afgetrokken op Julientje.
No kinkshaming!Denk niet dat dit legaal is, makker...
Ik moet ze nog allemaal vogelen, maar mijn collega's hebben dat al gedaan.
Ik wel graag eens "dieper" willen gaan.
Nu wil ik je in je gat pakken.
Ik zou in mijne blote rondlopen indien er kinderen in huis zijn.
Om 4u ‘s nachts uit mijn raam klauteren, mijn fiets pakken om een maat te rijden en dan om 6u terug in mijn bed. Zalige tijd![]()

BraggerOm beetje positiviteit te verspreiden, de Soeplepel is met een jaar verlengd![]()
Ze wil het gewoon hard!