D
Deleted member 5800
Guest
You nasty mofo...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You nasty mofo...

Takes one to know oneYou nasty mofo...![]()

Waarom een ergernis?
Ze geven de premie aan ouderen (65+). Mensen die door ouderdom niet meer goed omhoog krijgen, hebben recht op zo'n premie. Je moet alleen ouder zijn dan 65.
koste 660€. Resultaat: Premie geweigerd.
Ik ben dus niet geschrokken want ik had die extra regel ook wel gelezen. Maar ik vraag me dan af wie die premie kan krijgen? 1200€ voor fucking is toch echt wel veel se. Dat is al een ferme.
Welke winkel is dat? Asking for a friend.Met goesting naar de winkel gaan is écht geen goed idee
Vanavond jacobs noten en roosje rammen.
Wat is een DD?
In de "fitness" dus...in de fitness heb ik zeker 5 "vaste" mannen.
Oh!Dat was ook zo’n speciaal figuur. Gaf mij wel altijd veel punten ook al bakte ik niks van dat fluit spelen.

daar heeft mijn ex destijds een heel mooie vriendenkring opgebouwd. Nu zit hij in een bende
zeker 5 "vaste" mannen
blijf beter thuis ja
Smack that ass, baby!in de fitness heb ik regelmatig klets (toevallig wel vrouwen)
En was het met of zonder seksspeeltje?Vorige keer zonder de vriendin. Ondanks het een andere beleving was, heb ik me niet minder geamuseerd.
Zonder natuurlijk. Op een ander heb ik dat niet nodigEn was het met of zonder seksspeeltje?

En onder een ander?Zonder natuurlijk. Op een ander heb ik dat niet nodig![]()
mijn spel zit in de juiste pollekes
Proficiat aan ons kersverse BG koppeltje!
Wij ook !Ik heb voor het eerst siliconen. Ik ben echt verbluft door het resultaat.
Ik heb er nog wat op gespoten om deze nacht te laten trekken. Ben benieuwd wat morgen het resultaat zal zijn.
Wat ik gewoon vooral moet doen is eens kijken want het is daar vrij vochtig momenteel.
Leeftijdsgenote van de oma?Ooit bij een vriendin van m'n oma laten trekken voor 10 minuten

Ik kwam gelukkig stil. Dat meisje had zelfs niets gemerkt, of ze deed alsof...
toch per ongeluk geen rood lampje achter het raam steken zekers?Orthopedische schoenenmaker heeft mij gedaan, mijn ex die 1x per week langskomt voor dat soort dingen,...
Ouder.Leeftijdsgenote van de oma?![]()