Slyke
Well-known member
Af en toe eens uw muis bewegen tijdens het fappen kan veel oplossen.Mijn Teams gaat regelmatig op oranje terwijl ik wel degelijk actief bezig ben op mijn pc
Tip van een pro-expert.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe eens uw muis bewegen tijdens het fappen kan veel oplossen.Mijn Teams gaat regelmatig op oranje terwijl ik wel degelijk actief bezig ben op mijn pc
Ik ben ambtenaar, ik fap niet tijdens de werkuren, dat is veel te lastig.Af en toe eens uw muis bewegen tijdens het fappen kan veel oplossen.
Tip van een pro-expert.
Lovense heeft gelukkig ook attributen voor ambtenaren in hun aanbod, zodat je zelf niks meer moet doen. Gewoon ondergaan.Ik ben ambtenaar, ik fap niet tijdens de werkuren, dat is veel te lastig.
Daar juist mijn vrouw op 2e hands beurs afgezet om te verkopen. Was ik content dat ik kon vertrekken.![]()
veel te gevoelig
dit enkel met periodes
soms okay en dan ineens begint dat alles dubbel en mag ik echt maar heel licht aanraken.
Ik kan mij niet herinneren dat het aan het begin ook zo was.
edit: Amai, de prijs is ook serieus gestegen. Ik heb dat ong. 125 euro betaald en het staat nu 206, ofwel had ik toen serieuze korting)
Fappen doe je toch met uw muishand?Af en toe eens uw muis bewegen tijdens het fappen kan veel oplossen.
Tip van een pro-expert.

Definieer eens muishand?Fappen doe je toch met uw muishand?
Een pro-expert zou zeggen dat je uw keyboard moet manipuleren, dat kan je ook met uw slechte hand

En daarbij... de vraag kwam van een ambtenaar.Fappen doe je toch met uw muishand?
Een pro-expert zou zeggen dat je uw keyboard moet manipuleren, dat kan je ook met uw slechte hand
Wat doe je met een lam hand?? Misschien kan dit nog een voordeel geven i.t.t ne keer afwisselen van handDefinieer eens muishand?
Gewoon een tikje geven aan uw muis, kan je perfect met uw ander hand.
En af en toe eens van hand veranderen om van partner te wisselen, doet wonderen.
Alweer een pro-expert tip!

Dat is beyond pro expert.Of dat dit een pro-expert tip is laat ik aan jullie over
Jawel, maar alleen de letters P O R N H U B C M en punt worden gebruikt.En daarbij... de vraag kwam van een ambtenaar.
Die hebben helemaal geen toetsenbord!
Dat is wel heftig, bro!Jawel, maar alleen de letters P O R N H U B C M en punt worden gebruikt.

Heftig.Ach ja de eerste keer *ooit* was dat dus plots een ontploffing!
De eieren hingen toen deels tegen het plafond

Zijn de mods hier ook al zo onbetrouwbaar geworden? Ge leest het van acteurs, paters en radiopresentatoren, maar hier?En moest in slowchat komen...
Dit gaat mijn pietje te boven...

Uw " i " blijft plakken
Klein likmaatje, en het moet uiteraard iets zijn om te likken, niet bijten. Dat bewegen valt dan best wel mee.
In het verleden ook al moeten doen bij de Duitse van toen. Makkelijk is het niet hé, maar zo bleef ze stil genoeg.
Balen naar Gent is 115km. Te doen, lijkt mij.Ik wil ook gaan!!! Maar ik ben op reis dan. Balen.![]()
Je mag er gerust uitkomen, ook al is het intussen coming out day + 1.Eigenlijk in de kast. Beetje jammer
Int verleden toch een deel leuke gasten gehad omwille van een gedeelde passie, misbruiken met vloeibare stikstof en droogijs.