MisterV
Well-known member
Tis u vergeven, blijft een topfilm.![]()
Edit, dacht effe dat ik in de afbeeldingen thread zat![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis u vergeven, blijft een topfilm.![]()
Edit, dacht effe dat ik in de afbeeldingen thread zat![]()
SophietjeTis u vergeven, blijft een topfilm.

Ik kan niet meer slapen zonder een dronken Vietnamese man die me verkracht..
ik begrijp uw zever he. Ik heb zelf lompe kloten.
Een die wil gaan en ik die dan stoot. Damn, dat deed serieus pijn.
Stoppen aan zebrapad voor iemand over te laten, deed het niet. Ik ga die persoon omver maaien van het zebrapad,
We hebben die hangen
Nu vinden de jongeren in de straat dat wel erg fijn om mee te spelen. Daar dat vrij diepe zijn, hoor je dat ook wel goed als ik ze zelf gebruik.
vind ik echt niet lekker. Is ook de enigste die ik niet lekker vind en veel te klein.
Als ik uw post had gelezen was ik gekomen.![]()
Ben je zeeeeeeeker dat er geen frequente oefening is die ge vaker met 1 kant doet?Bij het trainen van de biceps merk ik ook een (groot) verschil is tussen rechts en links.
Raar eigenlijk aangezien ik de laatste 5 jaar zowel rechts als links niet getraind heb
Vooral als je uw armen helemaal strekt en dan terug plooit. Dat maakt de oefening zwaar. Die eerste 10°.

Ik vermoed dat gewoon rechts- of linkshandig zijn daar wel een rol zal spelen. Persoonlijk al jaren geen biceps meer getraind, als je iets van trekbeweging in je schema hebt neemt dat ook de biceps mee, en zo'n oefening brengt meer op.
Als ge niks hebt kunt ge er idd niet aan trekkenAllemaal goe, maar da 'trekt hier op niks...

Da kunt ge uiteraard ook concluderen als ge van uwzelf peist dat ge ne giga p**t hebt...Als ge niks hebt kunt ge er idd niet aan trekken![]()
Da’s nochtans ook niet ideaal hoor, altijd met twee handen moeten trekken. Wel beter voor gelijke bicepsen.Da kunt ge uiteraard ook concluderen als ge van uwzelf peist dat ge ne giga p**t hebt...
My point exactlyDa’s nochtans ook niet ideaal hoor, altijd met twee handen moeten trekken. Wel beter voor gelijke bicepsen.
Ik had het gehad dus afgelopen weekend de boel laten afknippen.
Redelijk zeker dat dat strafbaar is.Wij doen per jaar voor heel de bende van kinderen en kleinkinderen CP. Zelf met het gezin. Ik heb de laatste 10 jaar al heel wat gezien. Hoe ze dat doen maakt niet uit zolang ze zich aan paar opgelegde dingen houden.
Via redlight zou je toch goedkoper moeten vinden, denk ik.Miijne ooit eens binnen gedaan. 150€ voor een rit van 20 minuten.