MisterV
Well-known member
Voor jou is het MisterVeryGinger!Zo ni eh meisje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor jou is het MisterVeryGinger!Zo ni eh meisje
Zijt gij.....Voor jou is het MisterVeryGinger!
En hebben mannelijke gingers een streepje voor bij vrouwelijke gingers?Voor jou is het MisterVeryGinger!
Niet mijn hoofdhaarGiNGER ??
)Heel die school loopt de godganse dag te spuiten. Het gat hangt absoluut boven de kamer. Nu zitten we hier ongewild.
Eigenlijk wel grappig, ik voel me keihard (oude obsessie herontdekt) als een 5-tal meisjes keken naar mij en begonnen te lachen. Eentje ervan wierp een kusje naar me.
Sorry, geen interesse in met u van de grond gaan.Meestal is dat dan dichtbij elkaar liggen maar toch ook niet van de grond gekomen.
Zijn de BG'ers dan echt zo, vraag ik me af![]()
Ik heb drie gingers in de naaste familie (en 1 kans op 2 dat ik die gingergenen heb, zou dus mogelijk schone gingertjes kunnen maken op het gingerfestivalEn hebben mannelijke gingers een streepje voor bij vrouwelijke gingers?
Of net niet?
).
Ja zeg, wat is dat nu met die Vlaamse vrouwen die van dag 1 open staan voor een snelle wip? lippen krijgen we te zien!
Mijn moeder quasi dagelijks.
Mijn vader ongeveer om de 2 weken.
Mijn grootmoeder probeer ik ook om de 2 weken.
Dat is het gemiddelde trouwens... soms is het elke week, soms is het 1 keer per maand.
Dat gaat makkelijker met de ene dan met de andere
Met een goeie vriendin die wat verder woont probeer ik 1 keer per maand als we onze agenda's kunnen afstemmen op elkaar. De rest is meer random. Het kan zijn bepaalde personen 4 weken na elkaar en dan 3 maand niet.
na een stijve ligt mijn gat er allesbehalve af.
Tegenwoordig direct in het postkantoor kakken. Gewoon wanneer ik tijd en goesting heb.
Het scheelt natuurlijk wel dat ik een postkantoor heb op nog geen kilometer van mijn huis en ook één tegenover mijn werk.
Dat verklaart één en ander...Ik deal met de mods
Sniff, u zegt ?Dat verklaart één en ander...
Wat 3 letterkes minder kunnen doenBonuspunten als dat op een briefje staat geschreven en in haar cubbyhole in de aarskamer is gedropt.