Dikke merci voor de reactie! Heb hem traag laten komen en dan gillen. Was perfect!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dikke merci voor de reactie! Heb hem traag laten komen en dan gillen. Was perfect!
je broek afdoen? direct uit he.
en kan je gewoon blijven op hetzelfde plekje: doet zijn werk...
Dit laat wat fantasie open over uw werkplek.Gênant momentje net...
Ik zat in mijn dienst (klein kotje waar onze spullen staan).
Het zat vrij vol.
Ik voel iets kriebelen in mijn gezicht, ik wrijf, het kriebelt nog een keer, wrijf nogmaals en poef ik voel iets donker op mij vallen dus ik kijk en zie een gigantische, dikke, vieze behaarde * zitten op mijn boezem al loerend naar mij met zijn oogjes...zijn poten opgeheven, klaar voor de aanval.
Dus ik schiet half in paniek uit dat kot en begin wild in het rond te springen en te schudden om dat beest van mij af te krijgen.
Als ik uiteindelijk op kijk zie ik wat vreemd naar me staren...
Met een vriendelijk knikje ben ik waardig terug gaan zitten.
de eerste 6 maand nog wat uw goesting. Daarna mogen ze je "dwingen" om te nemen. Meestal wel bij archeologen die na 10j nog steeds wachten...
Om te tonen hoe ver ze soms gaan: ik werd "verplicht" bij Y om in te steken.
Situatie uitgelegd en Ze wilden zo snel mogelijk jonge mensen. Logisch!
Het grote probleem is dat ze volledig gericht zijn op laaggeschoolden. Toen ik terug wou werd ik doorverwezen naar Die mens in Gent
Hier toch wel altijd het voordeel gehad van empatische te hebben die niet pretendeerden. Maar absoluut te belachelijk voor woorden.
Hij komt niet zo vaak maar elke keer wordtik toch weer blij van Happy Ending, vooral er gewoon alles in.
Die orgasmekloof hé...Ik vraag mij dat af: is het meer komen van sommige een feit of gewoon een gedacht? Ik heb echt vaak het idee sommige bijna nooit en anderen dan weer bijna altijd.
Dat doet er hier niet toe, BG is loonkloof all the way.Die orgasmekloof hé...
Zolang het gemiddeld aantal orgasmes hier omgekeerd evenredig is aan het gemiddelde brutoloon ben ik content.Dat doet er hier niet toe, BG is loonkloof all the way.
Tijd voor een andere huisarts!
Ik gebruik enkel straps als "hulpmiddel", niet genoeg grip om vol te houden.
Mijn dochter van 5 kwam thuis van school en ik was BG3 aant spelen. Net een scene met een ijspriem welke in iemand zijn oog gaat. Kind is getraumatiseerd. Oh well.
Nu wat indoctrineren met Pepa Pig en Bluey. Even wat gedachten overschrijven.
<--- Daddy of the year award.
Wat ik me gewoon afvraag is wat de daddy of the year zou zeggen wanneer ze u door de posts met deze zwarte priem zou zien scrollen...

Zolang hij maar niet bij je thuis verschijntIk heb zo een gevoel dat mijn post hier nog vaak gaat verschijnen![]()
Dat zal wel verdwijnen in een donker holZolang hij maar niet bij je thuis verschijnt

Ik heb zo een gevoel dat mijn post hier nog vaak gaat verschijnen![]()

Gaatje in en gieten. zal blij zijn met uw donatie. Van het spul hé, het witte.
16.5+cm met velleke
ik hield mij groot.
getrouwd met het familie kapitaal
mijn aanspreek titel is 'pedosekte'...
vind ik echt mindblowing. Mijn schoonbroer ook