Green Mamba
Well-known member
De Power Rangers waren voor op hun tijd. Zo leerden we als kind dat de missie ook kan slagen met een zwarte of vrouwen in uw team.
Good times.
Ik pak eigenlijk standaard die roze. Die is me het risico op miserie waard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Power Rangers waren voor op hun tijd. Zo leerden we als kind dat de missie ook kan slagen met een zwarte of vrouwen in uw team.
Good times.
Ik pak eigenlijk standaard die roze. Die is me het risico op miserie waard.
Tot enkele jaren geleden was ik zelf altijd actief bezig.
Ik merk dat ik mij tegenwoordig meer laat komen.
Ik wil graag die controle terugnemen. Het ontbreekt mij denk ik aan tijd om te kunnen ontdekken
De laatste 2 jaar verbaast het mij hoe weinig ik ken en dat is confronterend. Ben ik officieel nen boomer? Ben ik niet meer hip?
14 jaar is nog redelijk zeker?
14 jaar is nog redelijk zeker?
Tegenwoordig ook allemaal wiebel prutsijzer met zelfs plastieken onderdelen in.
Ik had discipline van haar kant verwacht, maar ben weer wat wijzer nu.
Volgende keer krijgt ze weer zo'n gore ballen.
Mijn kleine blijft mooi van de afwas af. Ik wil mijn servies behouden.Wij hebben de onze nog maar een jaar of 5 en ik wil hem niet meer kwijt, maar samen afwassen was eigenlijk wel nog een tof moment.
Maar natuurlijk. Zo in mekaar. Bij ons hangt er dan ook een 18+sticker.
Groot gelijk. Grote potten moet je soignerenGrote potten moeten met de hand gewassen worden overigens. Dat is mijn regel alleszins.
Green Mamba is fan van Turken.@Slyke is fan van Anusol
Ge kunt em zelfs 2 keer pakken in die tijd.Ik pak een halfuur de Turk om de hoek en ben na 15 minuten al terug![]()
Ah ok. Ik denk dat heel dat zaakje nog aan het groeien is. Dus best afblijven en afwachten.
Ge vraagt erom é. Zelfs geen aanpassingen nodig.Zo'n lekker gladde worst, diep in de keel en dat verschillende malen. Wat een kanjer![]()
Vooral omwille van de grootte.
Ook es gedaan. Kleine geschrokken en beginnen wenen![]()
Zit hier tot de postbode komt.
Per week.@Green Mamba Die komt altijd twee keer
Neeje, da’s de melkboer.Per week.
En na 9 maanden heb je een pakketje.
Sven Pichal?Ik heb nochtans geen klagen, alleen dat gepalaver is altijd zeer vermoeiend: 'Ik wil een nieuwe boekentas'
tijdens de daad....
Ik hou van palen zonder sociale interactie met een persoon die tegen zijn goesting staat te werken![]()
Moeite om de mossel nat te krijgen?Staat hier zo een fonteinmossel van anderhalve meter, best dat er een fontein aanzit want om die nat te krijgen....![]()

Moeite om de mossel nat te krijgen?
![]()
Natuurlijk. Ik wou gewoon maar efkes aan die grote flap trekken.