Mulan
Well-known member
En dat maakt het beter? Is een waterpik eentje die in koud water zijn lengte behoudt?!?goddamn gij zieke geest
Waterpik mensen.. waterpik!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat maakt het beter? Is een waterpik eentje die in koud water zijn lengte behoudt?!?goddamn gij zieke geest
Waterpik mensen.. waterpik!
Kijk daar zijn ze dan in geïnteresseerd ehhEn dat maakt het beter? Is een waterpik eentje die in koud water zijn lengte behoudt?!?

Persoonlijk vind ik het belangrijker dat hij in erectie zijn lengte kan behouden dan in water, maar soit!Kijk daar zijn ze dan in geïnteresseerd ehh![]()
MkayPersoonlijk vind ik het belangrijker dat hij in erectie zijn lengte kan behouden dan in water, maar soit!
,Uit het topic 'privaat & anaal' over cockringen (denk ik)ik heb liever de o-ring in de broek,...
Uit het topic 'privaat & anaal' over cockringen (denk ik)

Hoe groot of hoe klein je ze koopt, mag je privaat houden.
Kunt ge ni zien dat O ring met een hoofdletter geschreven is??
![]()
als je goeie dekking wilt moet je ook wel wat investeren, bakken er echt niks van zodra ze een dokter goeie dekking moeten zorgen
Dat hoopje ligt daar nu te blinken, klaar met een veel beter resultaat. Voor hier kan ik niet wachten om m'n eigen 10 in te schakelen, rechtstreeks in m'n module.
Ik zou nog iets verder van haar weglopen, die afstand kan ze met gemak overbruggen.Ik ben blij dat het maar een half uur tot een uur gaan lopen is van haar..
ik blijf meestal maar 2 a 3 nachten op zelfde.
ik geef die dame's met plezier wat extra

Proficiat!Eerste keer. Voelde heel unreal aan, was ook heel snel voorbij, maar wel heel fijn. Ik en de vriendin van de grond.
Docenten die nog steeds kiezen online te komen. En nu wachten op de ombudsdienst aangezien ze de docente op geen enkele manier te pakken krijgen![]()
Stefaan is me toch een sloeberke, maar als gij niet aanpapte met haar zus had uw vrouw misschien niet aangepapt met Stefaan.M'n vrouw is Marie. Haar zus doet alles nogal in slow-motion. vindt ze heel spannend.
't Was heel druk en hectisch om haar zus te krijgen. begin wat te panikeren
heel langzaam bezig met haar zus. Ze draait haar snel om. staat Stefaan Degand daar in z'n armen m'n vrouw.
En ze zit hier zo halvelings op het forum onder de nickname Squidward?M'n vrouw is Marie
Mr & mss Squid zitten hier allebei op BG en komen daar pas vandaag van elkaar achter. En er werd aangepapt met Stefaan Degand. Dat wordt een gezellige zomeravond daar.En ze zit hier zo halvelinge op het forum onder de nickname Squidward?
.1x meegemaakt een jaar of 2 geleden.
Midden in de nacht kwam ik. Mijn ogen gingen open maar ik kon mij niet bewegen. Wat ik ook probeerde, m'n lichaam deed niets. Zelfs mijn vinger kon ik voor geen millimeter bewegen. Ik probeerde ook dat lukte niet. En toen dacht ik plots: fuck
Ik begon te schreeuwen. M'n vrouw lag vredig te slapen naast mij. Ik ben dan zwaar beginnen focussen op het bewegen van mijn vingers. Dat leek uren te duren, wat in werkelijkheid misschien 5 minuten was.
Plots kwam er beweging in m'n vingers en was het instant weg. Direct m'n vrouw gepakt.
OK, ik draai het om : Een vrouw blijft een vrouw he. Maar eigenlijk heb je wel gelijk. Het was de 'allerlaatste zin' van de avond gisteren voor ik ging slapen he. Ik bedoel maar dat je het nooit kan of mag uitsluiten dat je partner op een ander zit.
Ik ben niet naïef. De kans dat mijn vrouw mij bedriegt is 0.1% MAAR niet 0%. 0% bestaat niet. Wie dat zegt, verkoopt toch ook bullshit se. (of is naïef). Maar ik lig er niet wakker van want de kans is klein en wat gebeurt gebeurt. Dat zien we dan wel.
Misschien praat ik te vroeg maar ik zou daar nu zelf echt geen moeite mee hebben moest mijn madam dat willen doen.
Ik zal wel ergens iets gelijkaardigs doen tijdens het jaar dan.
Wat is het probleem?
Ik zat op een bedrijfsevent in Duitsland. Wat wil je.Stefaan is me toch een sloeberke, maar als gij niet aanpapte met haar zus had uw vrouw misschien niet aangepapt met Stefaan.
Ik zat op een vent in Duitsland. Wat wil je.