Green Mamba
Well-known member
Ja maar soms zijn die nog slap en dan duw je te hard bij het trekken en spuit het in je gezicht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar soms zijn die nog slap en dan duw je te hard bij het trekken en spuit het in je gezicht.
Aftrekken is plezant dus dopje er af!
Ok, ik heb 2 Oekraïnse die ik gekregen had. Waarschijnlijk zullen deze niet van top kwaliteit zijn.
Ik wil dit weekend een doen, ik kan dat goed in de keuken, maar nog geen ervaring. Misschien best een directe en indirecte zone maken?
Als ze dik zijn, reverse sear met de indirecte methode. Als ze dun zijn, hot & fast recht boven de kolen. Maar als ik jou was, er gaat niets boven een dikke reverse searen![]()
Blijkbaar teveel in gestokenTraantjes van geluk.
Call me old fashioned, maar ik vind een intieme opening heel leuk om naar te kijken
kut weigert![]()
kan ook plezant zijn hèvanavond een uurke mezelf trekken
Alweer? Deze ochtend was hij ook al bezig.kan ook plezant zijn hè
Allez voorhuid, we zullen maar es aan onzen dag beginnen.
Och jong. Zwijgt.Alweer? Deze ochtend was hij ook al bezig.
Nee dank u. Ik steek liever iets in mijn mond.
You're going places.En ook in juiste gat steken zodat die echt staat

Kom hier nog steeds niet tenzij ze duo's en trio's introduceren, was die 6 man kotsbeu.

)Kut op zijn kant gezet en nu wel. Kan toch nog effe terwijl de kinderen slapen.
En ze zijn wakker![]()
Een uur nemen ze u toch al niet meer af hè. Altijd positief blijven. Maken ze mij ook wijs.
Ah, de klassieke ervaring anno 2023
Ik weet waarom ik nog een oude in huis heb.
Omdat je een oude man aan het worden bent die wanhopig probeert vast te houden aan een herinnering van betere en gelukkigere tijden?![]()
Ook.
Maar vooral om es gewoon 10min te kunnen zonder updates. erin, opduwen, go.
Yep, deze comment bevestigt dat ge ne vader zijt.![]()
Updates klaar....
Vrouw en kinderen: Papa.... vertrekken maar.
Grrrmmmmbbbl
Pro tip: zet uw af en toe in slaapstand waarbij die updates mag downloaden op de achtergrond. Als je dan al eens wilt spelen is de kans klein(er) dat je nog updates moet downloaden
Is ook zo, maar dat telt niet voor die nieuwe die nog in de plastiek zitten. Zou ze es allemaal 1 voor 1 moeten maar ja, ook daar heb ik 1 geen tijd voor en 2 geen plaats genoeg voor op die harde.

)![]()
Zonder de DCk, ik heb wel effe ballen genoeg gezien![]()

Dat wist ik...Ik weet niet als de meesten het weten maar je moet nog een extra snok geven en dan komt iets los.

Ik weet niet als de meesten het weten maar je moet nog een extra snok geven en dan komt iets los.
Pijnlijk...!Moet ik eens uitproberen, ik geef meestal een kwart of halve draai eraan

Neen, zalig!Pijnlijk...!![]()
Aaah, recensies over de beste pik, handig!Ooit die B gehad en die is helemaal niet zo efficiënt als die pik. Daar zit echt wel poeier achter.

goddamn gij zieke geestAaah, recensies over de beste pik, handig!
Natuurlijk kan B (Brecht? Ben?) ook heerlijk zijn voor iemand anders hè, elk zijn voorkeur!