MisterV
Well-known member
Nine shots in 24u, moet haalbaar zijn.Hoe natter, hoe minder lang je die kan laten liggen voor het muf begint te worden.
24u kan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nine shots in 24u, moet haalbaar zijn.Hoe natter, hoe minder lang je die kan laten liggen voor het muf begint te worden.
24u kan
Toch een vreemde wereld, die BDSM.Ik heb een heel vriendelijke, goede vaste boy.
Smijt ik straks samengebonden met een elastiek onder die andere pipo...
De tijd is rijp voor een BG trio.
Dat is er toch al?nou nou

Elk zijn voorkeur hé. Intussen wel duidelijk wie die vaste boy is.Trump!![]()
Toch een vreemde wereld, die BDSM.
Meesteres Mulan...
aan de achterzijde.
Dat ene kleine in gestopt, laten we zeggen dat het echt wel spicey was vanavond![]()
Hoe groot mag een "spleet" zijn?
Ik ben precies wat scheef gegaan en twijfel nu .
Ik zou er "maar" 2 moeten doen. Maar zijn die dan niet geruïneerd?
Dat moet nog wel lukken. Het zal vooral wat extra smeren zijn.
Dat is geen probleem. Wel voegenband gebruiken he![]()
En eventueel eerst het gat wat opvullen en dan erover en terug smeren .![]()
Metaal of rubber
Leder is niet echt m'n ding...
Zin in een grotere. Mijn 47 cm is wat beperkt voor verschillende zones.

Bedankt voor het meedenken maar Mulan en ik trekken Harry.![]()
Ik ben net bezig. Wel echt de moeite , veel vlotter dan ik had verwacht, ze is goed te doen.
Mijn wagen heeft corona …

Dank voor deze nuttige info.Een nieuw topic drin(k)t zich op... :
Trek je of niet. Dat wordt een revolutionair topic, nu al, al is het maar gewoon om te weten of die survey en studies dewelke de hoge pieffen hebben laten bestellen, dewelke miljoenen dollars hebben gekost, waar voor zijn geld geven ...
Ter info, ik Trek ook af
Tuurlijk trek je af, wat is dat nu.
De zeer aandachtige lezer kan alvast al opmerken dat ik Trek met een hoofdletter schrijf, met voorbedachte rade, want dit komt toch in dit topic terecht. Die conclusie heb ik reeds Getrokken. Ugh.Dank voor deze nuttige info.

Ik bevestig dit.De zeer aandachtige lezer kan alvast al opmerken dat ik Trek met een hoofdletter schrijf
Ik neem akte dat je dit bevestigt, maar ben je wel een aandachtige lezer? Ik Trek alvast geen voorbarige conclusies thus far...Ik bevestig dit.

Ik neem akte dat je dit bevestigt, maar ben je wel een aandachtige lezer? Ik Trek alvast geen voorbarige conclusies thus far...![]()
@Slyke, wenst u nog slinks getrokken fotootjes van deze meidengroep?
Spijtig genoeg zijn de 'rosse pics' zeer zeldzaam en heb ik er nog geen 'in het wild' kunnen van Trekken...