Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt toch geantwoord met "beetje voorzichtig, zodat hij niet direct spuit"?Eentje van dit weekend
“Ik kom nog efkes uwen duvel aftrekken”
![]()
Aldus de medewerkster in de binnenspeeltuin toen ik na betaling nog even aan de koffiemachine stond met m’n plateau drank.
1 pot nat die modsMijn tong leKt @coldplayke
Tzal wel zijnnat die mods

Ocharme...Dit weekend gaan konijnen met een nogal uitgezakte vijftiger. (Hulk in zijn vijftiger jaren?)

Are you dickshaming?Mods geraken echt wel door kleine openingen. Ergens een spleet is vaak al genoeg.
Jammer...da we niks met jullie feedback doen!

ik wist niet dat je niet meer aan perineum sunning deedGordijntje onder de koepel gehangen. Gedaan met lichtinval in mijn OL.![]()
In Thailand zouden ze blij zijn met dit soort prijzenHier in budapest Hongarije 11,3 euro voor 1 bj
Ik probeer te begrijpen vanwaar die prijszettingsstrategie komt.
(Gdp per capita Hongarije/België -60%, budapest/brussel -10%)

Da's nogal laat, maar toch proficiat!Vandaag voor de eerste keer op het potje geweest![]()
Die vriend heet "Plan"? Ik zou ook ogen trekken bij zo'n rare naam.Laat je zus haar plan maar trekken vanaf nu.
Soms moet je gewoon bijten als het gaat om iemand waar je veel om geeft.
Hangt van het standje af imoMet een boterham (of je gsm) in de hand kun je niet alle nodige rijbewegingen uitvoeren
Raar volk daarIk parkeer me voor het huis van mijn broer en mijn ramen staan open, muziek nog aan, gewoon nog een beetje aan het chillen. Tot ik plots een vrouw met legging onder een rok zie staan. Na 10 minuten probeert die vrouw op me af te stappen, maar blijft me maar aanstaren als een creep.Die vrouw roept naar me met een hoog stemmetje "alez kom, kom hier" . Ik begin me helemaal ongemakkelijk te voelen en probeer ze beide weg te jagen met een ksst geluid. Die vrouw kwam door mijn ksst geluid precies alleen maar geiler.Volgende keer kan mijn broer zelf komen, er woont daar precies raar volk.

Dat is niet wat ze met orale seks bedoelen hé!Ik die omdat ik dan het balletje eraf kan knagen.
Ik zie een hond me aan staren.
Na 10 minuten probeert die op me.
roep met een hoog stemmetje "alez kom, kom hier" . Ik begin me helemaal gemakkelijk te voelen.
de hond kwam alleen maar geiler.
Volgende keer zelf komen.
Gewoon er even aftrainen. Komt goed.Helaas zitten mijn rollen opgeborgen.
Hier heb ik nog nooit bij stil gestaan. Welk stuk van de hond breng je dan in?