Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

1 keer hier met mijn vriendin gespeeld omdat ze wel eens wou weten waarom ik daar redelijk veel in steek :D
Ze vond het "oké" maar 1 keer was genoeg 🤷‍♂️
Mja als ge er teveel in steekt is de pret inderdaad gedaan na 1 keer.

Geen enkel woord veranderd of toegevoegd. Zelfs geen leestekens aangepast.
Sommige posts zijn zo goed dat ze niet hoeven aangepast te worden; integraal en ongecensureerd! 😁

En ocharme, @TRUMP ... genaaid voor 3 EUR... 😢
Maar ... die post is gewoon al 100% in context, dus ge trekt niks uit de context, dus dat hoort hier niet !!!!!:angry::angry::angry::angry:

Maar ... die post is gewoon al 100% in context, dus ge trekt niks uit de context, dus dat hoort hier niet !!!!!:angry::angry::angry::angry:

Zo beter?
Maar het originele verhaal blijft gewoon... beter!
Gisteren massage salon binnen gestapt. Ik begin meteen mijn fluit te masseren. Opeens een mannenstem zegt: luie donder.
Ik ging bijna opstappen maar dacht dan dat dit erg respectvol zou zijn.
Maar toch voelde ik me nogal violated... Ik ga m'n vrienden thuis nog es goed pakken denk ik.

Ik eet tussen spoiler tags
FznRuo0WYAAE7QV

Ik vertrouw jou en de enige reden waarom ik dit zeg, is uit liefde voor jou. Maar ik heb oprecht het idee om jou te trekken. Ik hoop oprecht dat je je voorzorgen hierin zal nemen. Je mag me altijd raad vragen, waarbij ik eerlijk en zonder verwijten mijn visie zal geven met als enige doel om jou te beschermen.

Heu, ik zal er eens over nadenken.
Maar ik zal sowieso mijn 'voorzorgen' nemen (ik ben vaste klant bij Durex), dus het zal niet nodig zijn om mij nog meer te beschermen.

Terug
Bovenaan