Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Double reported for being too hot!Ok doei.
Ik ben naar een tropisch eiland met Sanna Marin![]()
Ongeveer 18 cm groot
Aars kurkdroog maar wel zin in
Ik ben (vrijwillig en niet betalend) gerontoloog
Stel dat ik 85 jaar ben ipv 48 jaar dan had ik echt gewoon mijn broek afgestroopt en ter plaatse ...
Ik deel Sanna Marin niet met Lemme. Met niemand trouwens.
Ik in Gent de pik spiegelglad. zonder zot te doen lag ik op de grond met zware, zatte student, overmoedige zotte student.
Naast de trio, kan je ook een duo nemen. Waanzinnig goed. Veel als student nog gewerkt, ik mis 'm wel.
Ik zou dat flexibel noemenMensen die ervaringen hebben met een collega die zichzelf pijpt. Hoe noem je zoiets? Een narcist?
Welkom to dees topicZeer matig wel als je posts voor de helft gaat aanpassen/knippen.![]()
Ik ging tijdens mijn middagpauze de hond trekken.
Ik kon van ver al een vrouw dubieus zien kijken. Toen ze dichter kwam, begon ze meteen te roepen: "als hij schrik heeft, moet ge dat respecteren!! Ge moet uw hond niet forceren als hij schrik heeft!!"
Ik zei dan dat hij geen schrik heeft, maar koppig is.
"Ja een hond die schrik heeft, moet je niet dwingen he!!"
foute assumpties maken is 1 ding, daar boertig in blijven doordoen als iemand uw assumptie ontkracht is erger.

Als er over anale zaken geen communicatie meer mogelijk is in jullie relatie, dan zou ik de eer aan uzelf houden en trekken.
Derstraks na een minuutje kijken eindelijk een gaatje waar ik kan inspringen. 3 tieners op mij gelegen. Ze waren wel zienbaar verschoten, net als ik.

Laos is toch nog een conservatief land denk ik zo.
Gisteren massage salon binnen gestapt. Gaat die dame mee naar boven en zet een kom met water en een washandje op tafel en gaat weg. Ik begin meteen mijn fluit er mee te wassen want normaal laten ze je eerst grondig douchen.
Komt ze opeens terug trekt die gordijn open en zegt, no sir this is for wash your feet. En geeft ze mij een kostuumpje! Gekleed gemasseerd worden wtf.de extra's mochten meteen uit mijn hoofd.
En das nog niet alles. 2 dagen eerder had ik nog een afschuwelijkere belefenis. Ik glipte om 23u de slaapkamer uit, naar een massagesalon aan overkant van mn hotel. 2 dames druk op hun telefoon... Voorspelde al nie veel goeds. Die manager nam me mee naar boven en ik dacht toch wel dat hij 1 van die vrouwen ging sturen. Na 10 minuten masseren zeg ik, you re doing goood. Opeens een mannenstem zegt Thank you. Wtf. Ik dacht dat ik het ging krijgen..
Ik zeg waar zijn die vrouwen? They very tired sir they go home.
die luie donders.
Ik ging bijna opstappen maar dacht dan dat dit erg non-respectvol zou zijn en bovendien die topvoetballers worden ook gemasseerd door mannelijke kinesisten vaak...
Maar toch voelde ik me nogal violated... Ik ga niemand van m'n vrienden thuis dit vertellen. Ze zouden nogal moeten lachen denk ik. Zelfs mn vrouw heeft me de hele nacht uitgelachen ermee.
Nog 3 dagen en terug naar Thailand. Daar ga ik het toch nog es goed van pakken denk ik.
On a brightside: slechts 3 euro voor een uur. Duur was het telkens gelukkig niet.
Maar gemasseerd worden door een man... Nee zelfs gratis hoeft dat niet meer voor mij.![]()