@Green Mamba speelt het hard als pooier.Het is erg tegenwoordig. Er komt hier niemand van kutjes afbieden. Geen centjes bij? Achter den hoek is nen bancontact / payconiq kan ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Green Mamba speelt het hard als pooier.Het is erg tegenwoordig. Er komt hier niemand van kutjes afbieden. Geen centjes bij? Achter den hoek is nen bancontact / payconiq kan ook.
RIP in peacemijn peen doormidden geknakt![]()
Idd, + het moet ook een zekere dikte hebben. Ik zou toch voor 1cm gaan.
ik mag geen forumregels meer overtreden@nestorius deze keer zou ik nu toch wel de regels overtreden hebben en er een cijferke aan hebben toegevoegd!

Word je ook moderator?!?ik mag geen forumregels meer overtreden![]()

ja, bij seniorennetWord je ook moderator?!?![]()

Pas op, het kan er daar heftig aan toe gaan met die koppige oudjes.ja, bij seniorennet![]()
Tot zover je anonimiteit Bart. Maar eigen stoef stinkt.Ik vind Bart Peeters, als zanger, héél goed!
Ik ben zelfs hem...![]()
Ik moet zelfs niks aanpassenDagelijks en dat kan gaan van een kwartier tot 2 uur. Gemiddeld een uur denk ik.

Als je zijn lichaam bekeek is dat (vr)eten.
In al zijn filmpjes, of het nu gaat over muurklimmen, gewichtheffen, stokpaardrijden,... is het wel duidelijk dat het potato is
nu ook niet extreem he
Kan je niet contactloos betalen bij de dames van plezier?Ik zet gerief in dat kutje binnen. Geen centjes bij? Achter den hoek is nen bancontact / payconiq kan ook.
Kan je niet contactloos bij de dames van plezier?
Prater over seks in de toekomt en dan sylvester stallone als acteur. Il faut le faire
Ach, vandaar zijn spraakgebrek.
Weet je nu al wat je met de drie schelpjes moet doen?
Clueless hier ookWeet je nu al wat je met de drie schelpjes moet doen?

Allez zich, zonen heten beer.Prater over seks in de toekomt en dan sylvester stallone als acteur. Il faut le faire
Dat is de storage box voor de anale parels.Weet je nu al wat je met de drie schelpjes moet doen?