Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Heel dienen uitleg ok... maar moet ge nu echt uw vrouw een wasmachine noemen??
Gisteren heb ik de wasmachine open gekregen! Heb ze op haar rug gelegd, en met mijn arm erin gegaan. Vond ik (blindelings) precies een mechanisme dat ik kon trekken. Een andere persoon trok op dat moment en ze ging open. Ik denk dat het kapot is en geen signaal meer geeft.

Ze zit hier hoor shatje…
Vind ik zeer onrespectvol naar @Myllana toe wat je van mijn quote maakt. Hier doe ik niet aan mee.
no-nooo.gif

Ik zal van de gelegenheid maar gebruik maken om een bekentenis af te leggen in dit neutrale topic, onder het welziend oog van de vertrouwenspersonen, gezien ik mij de afgelopen uren opgejaagd wild voelde.

een vrouwelijk forumlid kreeg iedere dag honderden berichten van hitsige mannelijke ik
Uiteindelijk hebben we dan eens irl afgesproken en heb ik afgetrokken.

Ik kan niet ontkennen dat ik geen likes kreeg op Tinder,. Ik krijg intieme massages, heb ik moeten vaststellen dat je als man gemakkelijker kunt krijgen.

Misschien stellen sommigen zich vragen waarom ik regelmatig foto's plaats van genot.
Ik denk dat @MisterV op Eline De Munck ooit eens een wilde nacht beleefd in de toiletten van een discotheek.

Er zijn weinig mensen op het forum die kunnen bevestigen.

Terug
Bovenaan