Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

G
Da's toch niet echt de bedoeling van dit (klote) topic, gewoon quotes aanpassen om grappig proberen te doen.. ik ben niet mee.
100% mee eens. Maar deze vond ik nu nog nét kunnen omdat het maar 1 lettertje verschil was. Maar idd niet voor elke keer, woorden weglaten in quotes en zelf letters weglaten is zeker done, maar volgorde veranderen ben ik ook gene fan van ze

G

100% mee eens. Maar deze vond ik nu nog nét kunnen omdat het maar 1 lettertje verschil was. Maar idd niet voor elke keer, woorden weglaten in quotes en zelf letters weglaten is zeker done, maar volgorde veranderen ben ik ook gene fan van ze
Mijn ongeschreven regel: woorden weglaten oké, net als leestekens weglaten of toevoegen.
Volgorde aanpassen zeker uit den boze.
Woorden aanpassen qua betekenis eveneens verboden.
Een enkelvoud naar meervoud, en vice versa, kan dan weer wel.

Nut van het topic: je gaat als lezer sowieso eens gaan kijken naar de originele post en zo ontdek je wel eens interessante topics die je misschien anders nooit zou opendoen...

Da's toch niet echt de bedoeling van dit (klote) topic, gewoon quotes aanpassen om grappig proberen te doen.. ik ben niet mee.
Dat was wat ik eerst las, wat ik ervan maakte (enfin heb het dan nog wat verder aangepast). Ik heb één lettet gewijzigd en wat tekst weggelaten.
en er staan hier een hele serie van dit soort grappen in dit topic.
Gek dat er nu deze commentaar komt...

Dat was wat ik eerst las, wat ik ervan maakte (enfin heb het dan nog wat verder aangepast). Ik heb één lettet gewijzigd en wat tekst weggelaten.
en er staan hier een hele serie van dit soort grappen in dit topic.
Gek dat er nu deze commentaar komt...
Ik kom gewoon niet graag voor in dit topic.

Bovenstaande quote van @TRUMP is een mooi voorbeeld waarbij je nieuwsgierig naar de originele post gaat kijken en je afvraagt in welk topic zoiets zou staan.
Ik vond het originele verhaal even goed!

Begin alvast foto's te nemen langs achter.

Verdikke het was dan nog zo'n knap ding ook. Het water kwam me in de mond. Maar ik wist; het was een man.

Verdikke, dat warm weer... Het doet toch iets met de mens.
Dankbare post; je kunt er zo veel versies van maken!

Ik zou het vriendje van mijn schoonzus willen om eens een paar uurtjes te komen.

Hoe gaat dat best legaal? Nu en dan eens een paar uur..,

Via interim? Minimum halve dag dan? Wat kost mij dat dan om hem bv 15€ netto te geven? (Of is dat te weinig. Vaak is het maar eens iets helpen vasthouden dat te groot is voor alleen)

Terug
Bovenaan