Is het een 15min durende ritje met een medewerker of mag er ook alleen gereden worden?
Zou wel eens beetje langer en alleen willen verkennen.
Kwestie van eens opt gemak in te prutsen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het een 15min durende ritje met een medewerker of mag er ook alleen gereden worden?
Zou wel eens beetje langer en alleen willen verkennen.
Kwestie van eens opt gemak in te prutsen![]()
Laatste drie jaar 15 studenten gehad. Op zich viel dat voor mij wel mee. Elke dag een kwartier werk aan die manne.
bwain het wilde weg slikken is vrij zinloos
In welke winkel kan je zo een goedkope kip kopen ?1 Laotiaanse kip is gelijk aan 0,000052 Euro
Ik heb bvb nooit lampen op de verdieping geinstalleerd, enkel op de slaapkamer van mijn zoontje, hij is nu 7 jaar oud en verkocht.
Na een tijdje kijk je daar gewoon langst hoor. Dat was het laatste wat moest gebeuren.
In Laos gok ik.In welke winkel kan je zo een goedkope kip kopen ?
Soms had ik er zelfs 2 tegelijk in mijn mond, tot zelfs in mijn keel !
Ik zal wel overdrijven, maar deze situatie kom ik quasi dagelijks tegen: voorliggers die hun gat uitsteken ipv proper staan.
Ja klopt.
En ik mag van mijn baas snuiven
de hete koe voelen, knuffelen. Ja dat doe ik toch ook allemaal hoor.
Als die rechter een handje helpt zal die wel het één en ander hard krijgenhoe ga je zoiets hard maken wanneer er een rechter of jury aan te pas komt?

Ik heb bandensporen op m'n oprit. But I don't care.
Zij spuit mijn oprit maandelijks af met de hogedruk maar gaat hem effectief wekelijks gaan zuigen ook.

zit in bad met pistool en vond het even fijn om nat te spuiten
Pas maar op, of ik zal jou zo volspuiten
Jaaaaa.
In het topic: hoe heb jij jouw vriendin te huwelijk gevraagd.Ik had kaartjes gemaakt (laten maken) met foto's van ons achterkant
#tZalWelZijnIk heb een tijd geleden een nude gepost en die werd terecht verwijderd.
In het topic: hoe heb jij jouw vriendin te huwelijk gevraagd.
En toch getrouwd precies.
Ik zou dat liever zelf uitkiezen eigenlijk.
Mijn zus heeft er ene gekozen toen ze voor de trouwringen ging
ik neuk mij kapot als ik een paar uren in de airco