Groot Het grote BG uit-de-context-getrokken-quotes topic

Als ge aant zuigen zijt en ge ziet een stuk ier of gelijkwat liggen, zijt ge dan ook de persoon die denkt ‘mmmm klein genoeg dus zuigen da mee’? Ik heb 20min een stuk zitten zuigen. En vies want het zat vol met hondenhaar erin. :puke:

Ik ga int vervolg ook een raper zijn. Is nie eens de eerste keer da ik dit tegenkom. Maar ik zat zo in mijn zuigflow dat ik het nie wou onderbreken. Lesson learned :headshake:
 
@Hierboven, amateurs!!!
Zoveel wasted potential, let me show you:
Als ge aant zuigen zijt en ge ziet een stuk liggen, zijt ge dan ook de persoon die denkt ‘mmmm klein genoeg om te zuigen’?
Ik ben een raper
Ik ga int vervolg ook een raper zijn. Is nie eens de eerste keer. Maar ik zat zo in mijn zuigflow dat ik het nie wou onderbreken :headshake:
Die flow is mij welbekend. In dergelijk geval tracht ik te verplaatsen naar een plaats waar ik al gezuigd heb 👌
Ofwel zuigen, ofwel rapen. Aangezien de stekker 3x verstoken moet worden, passeer ik overal wel :unsure:
Ik ben ook een zuiger. Maar bij zo van die lange buis en zuig met het kleine stukje aan de darm. + in deze opstelling kan je ook met meer kracht zuigen. Dus grotere kans op succes.
Hier is over nagedacht! Ik neem het mee voor de toekomst. Ho ho wat voor avonturen we beleven met een zuiger!
Ik doe dat eigenlijk nog relatief graag, vandaar de “flow”.
@Wannez
Kom je gerust hier uitleven, bed erbij graag, merci! 😇😇😇
En douche nie vergeten!
 
giphy.gif
 
Terug
Bovenaan