Het grote BG foto-ketting topic

9ipNvgN.jpg

Ik vind dat er een algemeen aanvaarde emoticon moet kommen voor als ge de post niet begrijpt (zoals ik die confituurpot van @Green Mamba niet begrijp), uitsluitend om te gebruiken in deze draad, dit om te vermijden dat ge het moet navragen, en zodat ge niet als nen dommerik overkomt :unsure:

Een geheimpje, en een secret wink naar de poster om een spoiler tag aan te maken met verduidelijking

All in favor? Say aye

Er vallen dus al veel weg
Bv. :unsure:, het duimpje, de love eyes, de wow, de lmfao, de :(
en ook de :support:
Enige waar ik dus kan opkomen is de angry...

Ik vind dat er een algemeen aanvaarde emoticon moet kommen voor als ge de post niet begrijpt (zoals ik die confituurpot van @Green Mamba niet begrijp), uitsluitend om te gebruiken in deze draad, dit om te vermijden dat ge het moet navragen, en zodat ge niet als nen dommerik overkomt :unsure:

Een geheimpje, en een secret wink naar de poster om een spoiler tag aan te maken met verduidelijking

All in favor? Say aye
Het is caramel. Komende van Cara pils. Voor de mosterdpot verwijs ik naar het papier achter de tablet.

Dat kan. Al zal de TS dat niet meer aan de hoofdthread toevoegen .
Neeje, moet just nikske veranderen, alles blijft zoals 't is

Gewoon de secret emoticon

Stemmen kan door met angry op mijn post te antwoorden... Dat of ge begrijpt geen kloten van wak aan t zeggen ben, dat kan ook natuurlijk

Terug
Bovenaan