Het grote BG foto-ketting topic

De KKK en K3 staan beiden bekend voor het maken van slechte propagandafilms waarbij ze hun antikatholieke boodschap naar voren dragen door het aanbidden van diverse heidense goden. Regelmatig wordt er hierbij rond een grote totempaal of een brandend kruis gedanst.
Bovendien moeten beide groepen het enkel hebben van hun gekke kostuums, dansjes/rituelen en andere afleidingsmaneuvers om het totale gebrek aan inhoud te maskeren.

800px-Ku_Klux_Klan_Virginia_1922_Parade.jpg

Ik denk dat je bij de nieuwe formule mss best toelicht als het niet voor de hand liggend is denk ik dan :unsure:
Het stond al in de tooltip: "Ook een zak op 4 wielen."

Tonerider heeft blijkbaar nog links gevonden.

Zijn die tooltips overigens op een deftige manier te lezen op ne GSM? Ik zet daar altijd mijn link in als ik vermoed dat die te moeilijk is voor de minder verstandelijk bedeelden onder ons. :unsure:

Zijn die tooltips overigens op een deftige manier te lezen op ne GSM? Ik zet daar altijd mijn link in als ik vermoed dat die te moeilijk is voor de minder verstandelijk bedeelden onder ons. :unsure:
Je ziet het als je de foto openklikt, that's the only way

Nope gsm heeft veel minder functionaliteiten

th

Het is ook gereedschap, en terwijl Filip een stijve hark is, vindt hij Mathilde zeker en vast een zaag .

Terug
Bovenaan