Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb, ongeveer wanneer ze bekend geworden was, dus ongeveer rond de tijd wanneer deze foto werd gemaakt, bij iemand thuis er recht naast gezeten, t was verdorie de moeite

Is gethez Tim De Pril?
![]()
Tim De Pril verdenkt politie van complot
Tim De Pril, bekend van het VT4-programma Temptation Island, wacht waarschijnlijk een zware straf voor rijden onder invloed. Volgens De Pril heeft de Dilbeekse politie hem onterecht onderworpen aan een ademtest.m.standaard.be
Tim De Pril: Dilbeek, ex Ann
Gethez: Dilbeek, zat naast Ann op de zetel
![]()

Tim De Pril: ,,Dat hebben veel mensen me al gevraagd. Sommigen zeggen zelfs: 'Volgens mij ben jij daar De Mol'. (lacht) Ik werd pas vier dagen na de start bij de mannelijke vrijgezellen gegooid en toen hadden al die meisjes al hun favoriet. Mijn rol is uitgegroeid tot diegene die de feestjes op gang trok.''

“Er met een rechte naast gezeten” bedoelde wssIk heb, ongeveer wanneer ze bekend geworden was, dus ongeveer rond de tijd wanneer deze foto werd gemaakt, bij iemand thuis er recht naast gezeten, t was verdorie de moeite
#Truestory #gemoetmijnietgeloven