Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dog > Doug en het meisje naast Doug is Patti MayonnaiseIk moet mijn blonde haren weer eer aandoen: de mayo snap ik niet omdat ik die van Green Mamba niet doorheb.
Nochtans al goed nagedacht.
Zijn dat een jongen (korte broek) en een meisje? Of een oude man (weinig haar) en een meisje?
En hij ziet haar wel zitten? En zij heeft een boek vast en ze staan voor de kledingkastjes van een fabriek?
Ik ben te eerlijk als ik zeg dat ik het niet snap. Maar eerlijkheid siert een mens, dus ....
Ik moet mijn blonde haren weer eer aandoen: de mayo snap ik niet omdat ik die van Green Mamba niet doorheb.
Nochtans al goed nagedacht.
Zijn dat een jongen (korte broek) en een meisje? Of een oude man (weinig haar) en een meisje?
En hij ziet haar wel zitten? En zij heeft een boek vast en ze staan voor de kledingkastjes van een fabriek?
Ik ben te eerlijk als ik zeg dat ik het niet snap. Maar eerlijkheid siert een mens, dus ....
@Forumgebruiker wil me op stang jagen. Destijds door @KO gemaakt voor verkiezingen 2010, maar niet met Photoshop. Er was een website waar je die dingen op kon genereren.![]()
Ik heb dit nog gefotoshopt.