Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht eventjes dat ik op de BG Discord beland was.![]()
Prrrrt - Het geluid van een aflatende ballon - Voor de liefhebber in kleur
![]()
Euhm. Waar hebt ge dit gevonden?![]()
Prrrrt - Het geluid van een aflatende ballon - Voor de liefhebber in kleur
![]()
Op het wereldwijde web natuurlijk. Nu ge het zegt, de vergelijking is treffend. Eentje om in te kaderen en boven zijne wc te hangen. Net iets hoger dan de plaats voor de voetjes natuurlijk.Euhm. Waar hebt ge dit gevonden?
En wie is de tekenaar? Ik wil hem mijn felicitaties sturen. Nooit werd Kay-Gell zo accuraat in beeld gebracht.
Bwa, als ge er een anti-slip matje van print, kan hij dat goed gebruiken als voetensteun.Op het wereldwijde web natuurlijk. Nu ge het zegt, de vergelijking is treffend. Eentje om in te kaderen en boven zijne wc te hangen. Net iets hoger dan de plaats voor de voetjes natuurlijk.
Lachen, gieren, brullen natuurlijk!Maar wat als nu iemand onverwacht die deur open doet, als die niet op slot is?
Die draait naar binnen open. Waarschijnlijk is het slot kapot, vandaar dat hij de dicht houdt met zijn handen.Maar wat als nu iemand onverwacht die deur open doet, als die niet op slot is?