Groot Het grote BG foto-ketting topic

8b607685413a9f1abacf18d6e6d01840.gif
 
Ubxlwkt.jpeg


Bronzen beeld, geen gouden!
De ketting is bij deze gebroken. 😬
Ik ben akkoord dat Cristiano Ronaldo geen gouden standbeeld verdient, maar hij draagt wel het rugnummer 7, dus ketting in stand gehouden.

Is zien wat mijn vriend Pierluigi daarvan te zeggen heeft :

Ubxlwkt_d.webp


Voor het opruien van de gemoederen adhv fake news...

Laatste waarschuwing is bij deze gegeven...

Anders komt hij achter u, en dat is geen lachertje

Een voorsmaakje:

collina-referee.gif
 
162.jpg


@Deckard ,moest daar dan nog extra uitleg bij? Ik dacht dat ik de vorige voldoende had toegelicht...

Bij deze dan:

Voetballers dragen een shirt met een nummer op de achterzijde. Cristiano Ronaldo is gekend om het rugnummer 7 te dragen, daarom ook zijn bijnaam CR7. In mijn afbeelding zijn er 7 geitjes te zien. Bij deze is de link duidelijk nu voor u? Anders moet ik zien dat ik het u nog anders kan uitleggen...
 
Bekijk bijlage 15724

@Ruigen Das Doe eens een Google search naar kletskoppen :)
Allemaal goed en wel, maar eigenlijk breek je de ketting hiermee... Je reageert op een niet geldige post... Dus wat heeft kletskoppen te maken met de wolf en de 7 geitjes?

Graag uw inzending met verduidelijking, anders zal u een aangetekend schrijven in uw pm box ontvangen. We hebben met zen allen er nu al zo lang voor gezorgd dat deze ketting intact bleef.

Ik vraag me toch af wat u bezielde :unsure:
 
Allemaal goed en wel, maar eigenlijk breek je de ketting hiermee... Je reageert op een niet geldige post... Dus wat heeft kletskoppen te maken met de wolf en de 7 geitjes?

Graag uw inzending met verduidelijking, anders zal u een aangetekend schrijven in uw pm box ontvangen. We hebben met zen allen er nu al zo lang voor gezorgd dat deze ketting intact bleef.

Ik vraag me toch af wat u bezielde :unsure:
Om op uw geiten-elan verder te gaan:

1670257616071.png


Goatie
 
162.jpg


@Deckard ,moest daar dan nog extra uitleg bij? Ik dacht dat ik de vorige voldoende had toegelicht...

Bij deze dan:

Voetballers dragen een shirt met een nummer op de achterzijde. Cristiano Ronaldo is gekend om het rugnummer 7 te dragen, daarom ook zijn bijnaam CR7. In mijn afbeelding zijn er 7 geitjes te zien. Bij deze is de link duidelijk nu voor u? Anders moet ik zien dat ik het u nog anders kan uitleggen...
Nope. Ik was vergeten dat de angry bedoeld was voor als je het niet doorhad.

Om na uw angry op mijn post te verduidelijken: dat is de actrice Kat Dennings, bekend van o.m. de Thor films.
 
Terug
Bovenaan