Pieterjan94
Well-known member
Het recente nieuws over het faillissement van Carpet Right komt binnen als een bom in de vlaamse huishoudens. Naar wat ik begrepen heb reageert de meerderheid ofwel droef ofwel geschokt. Niet alleen omwille van het potentieel banenverlies, maar ook door het verlies van een stukje stabiliteit binnen onze commercieel landschap. We kennen de winkel allemaal. We hebben allemaal wel eens de lichte jeuk in de ogen gevoeld tijdens het wandelen in de tapijtensectie. Diezelfde jeuk en op-het-randje-huilen voelen we vandaag opnieuw.
Daarom leek het me belangrijk om deze thread te starten zodat we onze herinneringen en verhalen over de winkel kunnen delen met elkaar. Dat geeft een gevoel van steun aan elkaar, maar kan ook louterend werken...
www.hln.be
Daarom leek het me belangrijk om deze thread te starten zodat we onze herinneringen en verhalen over de winkel kunnen delen met elkaar. Dat geeft een gevoel van steun aan elkaar, maar kan ook louterend werken...
Carpetright België failliet: 16 winkels sluiten
Carpetright België is failliet. Dat heeft ‘VTM Nieuws’ maandag vernomen. Carpetright heeft in ons land zestien winkels. Die winkels en de webshop zijn gesloten, zo wordt gemeld op de website van Carpetright. Voor het afhandelen van lopende orders zou de komende dagen meer informatie op de...
Ook in mijn leven niet binnen geweest 
ik ga u missen carpetright