Heb jij al een digitale peter?

MisterV

Well-known member
Over de digitalisering van onze meters zijn al paginalange discussies gevoerd maar onze peters worden totaal vergeten in dit verhaal. Om paal en perk te stellen aan dit staaltje misandrie bij deze ook een topic voor de peters.

TS trapt af: Mijn peter is, voor zijn leeftijd, best wel digitaal. Hij zit op Facebook en heeft een gsm, maar dat is het zowat. Als hij te veel gedronken heeft durft hij nog eens terug te draaien. Bij de dokter betaalt hij voor zijn griepvaccin een injectietarief van 4 €, de rest betaalt de CM via de derdebetalersregeling. Veel meer weet ik niet want ik heb eigenlijk geen contact meer met mijn peter. Hoe zit het met de digitalisering van jullie peters? Hebben ze al itsme? Is hun ebox geactiveerd? Vullen ze hun belastingsaangifte in via taxonweb? Zoveel spannende vragen!

Mijne peter is boekhouder en helpt me met mijn belastingen, no kidding. Ik moest effe gniffelen toen ik de titel zag :ROFLMAO:

ik ben vooral op de digitale veters aan het wachten. Met dat analoog gedoe kan ik er geen deftige knoop aan vastmaken.

Terug
Bovenaan