Heb je (soms) last van seksuele disfuncties?

Met welke seksuele disfuncties werd je ooit al geconfronteerd?

• (M) Verminderd seksueel verlangen

Stemmen: 8 14,8%
  • (M) Erectiestoornis

Stemmen: 8 14,8%
  • (M) Premature (voortijdige) zaadlozing

Stemmen: 11 20,4%
  • (M) Geremde zaadlozing of anorgasmie

Stemmen: 4 7,4%
  • (V) Seksuele interesse/opwindingsstoornis

Stemmen: 2 3,7%
  • (V) Genitopelviene pijn/penetratiestoornis

Stemmen: 1 1,9%
  • (V) Orgasmestoornis

Stemmen: 3 5,6%
  • (M/V) Seksuele disfunctie door een (genot)middel of medicatie

Stemmen: 2 3,7%
  • Geen van bovenstaande

Stemmen: 23 42,6%

• Totaal aantal stemmers
    54
Da vroeg klaarkomen snap ik niet zo goed.
Helpt dat dan niet als ge direct ff stopt?
Als ik de indruk heb dat t wa te snel gaat stop ik en focus op haar, da helpt meestal wel.
Enfin tis een oprechte vraag he.
Ja zoiets doe ik ook. Al lukt dat de ene keer beter dan de andere keer maar ik hoor ze niet klagen en we kunnen over alles goed praten.
ik kan redelijk goed uitstellen en dat is ook wel nodig in mijn geval want eenmaal ik ben gekomen ben ik mentaal en fysiek niet in staat voor een 2de ronde binnen de eerste 30min. Nog mannen die dat ervaren?
Ik (en mijn partner) zien dat niet als een issue en daarom aangegeven dat ik geen probleem heb.

Ondertussen ~ 15 jaar geleden een keer een erectie stoornis gehad. Het lief waar ik toen mee bezig was, reageerde daar heel extreem op en eiste dat dat binnen het half uur terug in orde moest zijn. Wat uiteraard niet bevorderlijk werkte. Ze is dan helemaal doorgedraaid (Incl in m’n gezicht slaan) wat ook het einde van de relatie was.

Jaren later heeft ze me verteld dat ze die periode zo gestresseerd was omdat ze van zichzelf vond dat ze niet goed genoeg was voor mij (wat een idee) en ze ervaarde die tijdelijke stoornis bij mij dus als een soort van culminatie van haar falen. Van die stoornis heb ik daarna (voorlopig) geen last meer gehad.
Hahahaha jaren geleden ook zo eens een 'lief' gehad. Op een willekeurige avond na enkele glazen wijn te drinken wilden we van bil gaan en schoot die midden in het voorspel letterlijk in paniek omdat 't na alle vorige nachten wel, eens 1 x niet ging, ongelooflijk...

Begon die dan in bed, IN DETAIL een verhaal te vertellen over een of ander vorig lief die effectief echt een stoornis had, en ze wou dus niet opnieuw zo'n "geval van een man", door haar verhaal was het natuurlijk al helemaal om zeep die avond. Ze was dan nog verwonderd waarom ik wou slapen. 't Ging misschien wel gelukt zijn met een vuilniszak over haar hoofd. Sommige mensen hebben dus geen enkel tact.

Enkele dagen later de relatie stopgezet met een "bericht". Een jaar later zag ik toevallig op haar fb dat ze al getrouwd was en ook al een kind had.
't Moest precies vlot gaan.

Ja zoiets doe ik ook. Al lukt dat de ene keer beter dan de andere keer maar ik hoor ze niet klagen en we kunnen over alles goed praten.
ik kan redelijk goed uitstellen en dat is ook wel nodig in mijn geval want eenmaal ik ben gekomen ben ik mentaal en fysiek niet in staat voor een 2de ronde binnen de eerste 30min. Nog mannen die dat ervaren?
Ik (en mijn partner) zien dat niet als een issue en daarom aangegeven dat ik geen probleem heb.

Twee keer is ook een no-go se.
Maak er meestal lange sessies van maar twee keer is ooit maar ene keer es geweest denk ik :lol:

Twee keer is ook een no-go se.
Maak er meestal lange sessies van maar twee keer is ooit maar ene keer es geweest denk ik :laugh:
Ik denk dat het bij de meeste mannen ook bij één keer blijft.
De eerste keer dat we naar een parenclub gingen was het 3x over die hele avond en de keren nadien ook telkens 2x.
Dat was voor mij wel een eye-opener omdat ik voorheen echt wel dacht dat 2x op een avond tot een ver verleden als hormoonvolle tiener behoorde.
Maar mits de juiste setting en prikkels ben je dus toch altijd tot dat tikkeltje meer in staat!

Hier antidepressants gekregen op mijn 12 en sindsdien (yes, ik was heel vroeg) altijd moeite gehad met klaarkomen tijdens seks. Pijpen gaat wel stuk sneller.

Met huidige partner wel een oplossing gevonden. Ik denk dat we gemiddeld zo'n 30min bezig zijn.

Als je een seksueel moment gepland hebt met je partner, kan je - na goedkeuring van je arts! - een paar dagen geen dosis nemen. Na 1/2 dagen geen inname zal het wss veel beter gaan. Je moet dan natuurlijk wel direct herstarten en niet nog langer de medicatie niet nemen.

Het is wat meer planmatig dan, maar het kan helpen.

Als je een seksueel moment gepland hebt met je partner, kan je - na goedkeuring van je arts! - een paar dagen geen dosis nemen. Na 1/2 dagen geen inname zal het wss veel beter gaan. Je moet dan natuurlijk wel direct herstarten en niet nog langer de medicatie niet nemen.

Het is wat meer planmatig dan, maar het kan helpen.
Thanks
Ben nu al 10j zonder hoor, maar is er toen ingeslopen en gaat niet meer weg.
Maar all good, geen last van.

Da vroeg klaarkomen snap ik niet zo goed.
Helpt dat dan niet als ge direct ff stopt?
Als ik de indruk heb dat t wa te snel gaat stop ik en focus op haar, da helpt meestal wel.
Enfin tis een oprechte vraag he.
Als ge na 3 stoten al voorbij the point of no return zijt, is dat nogal lastig he. Aan telkens 2 keer stoten en stoppen heeft ook niemand iets.

Terug
Bovenaan