MMORPG PC Guild Wars 2

De game en maps zijn feitelijk zo groot dat het leuk is om ze al eens gewoon te verkennen.
Heb nu vooral focus gelegd op die mounts vergaren, en ronddwalen in cantha/hot/pof ...
Voor een casual als mezelf is er echt overaanbod aan to do's :eek:

Volgende stap is verhaal zo chronologisch mogelijk doen...
Vind living world wel niet cheap, maar zal ook wel de moeite waard zijn vermoedelijk.

Kleine opportunistische vraag dan nog. Iemand die nog items uit de originele guild wars heeft om me te helpen aan wat meer HOM rewards?
Zit op 27/50, met 3 extra punten zou ik (aan 30) een black widow spider kunnen hebben voor mijn ranger main. Ideaal ware een opressor wapen feitelijk :p
mounts kan je alleen maar krijgen als je bij Path of fire expansion zit dus dan moet je wel base GW 2 uitgespeeld hebben en lvl 80 zijn.

Living world was normaal gratis voor iedereen die de game speelde toen ze uitkwamen, de rest moet wel betalen ja.
Living world Season 4 was voor mij het tofste verhaal tot nu toe. zeker zijn geld waard.
Je bent zeker 25h zoet met het hele verhaal + je krijgt nog 3 eilanden erbij en ook op het einde kan je je skyscale mount doen.
 
Hey,

Klopt, had de warclaw reeds gehaald met wvw een tijdje na uitkomen pof.
Recent nu weer wat herstart, heb de raptor/springer/skimmer al binnen.

Living world heb ik idd maar af en toe aangemeld... heb enkele delen.
De rest is 200 gems per deel.
 
Verhaal "uitgespeeld", zover mogelijk toch want later komt er nog een stuk. Verhaal vind ik wel leuker dan vorige uitbreidingen. Al kan dat zijn omdat ik die personages beu gezien was. Ook heel tof hoe ze enkele personages nu (lichtjes) verbinden aan een bepaalde raid wing. Dat museum in Amnytas is wel de moeite om eens te bezoeken.
 
Terug wat tijd ingestoken. Blijft vette game eigenlijk.

Soms echt wel overweldigend als casual....
Er "moet" niets, maar het is ook moeilijk om mee te willen zijn :)
Er is zoooooooooveel content, man man man :oink:
 
Dit keer wat langer blijven hangen :) boeit me wel terug :clap:

Gems gekocht om mijn ontbrekende living stories aan te vullen.
LS1 was gratis, 2 had ik .. en beide vond ik eigenlijk niet (meer) zo goed.
Na HOT vind ik LS3 wel echt goed! Op naar LS4 / POF / ...
Anyway, doe nu effen aan story... De maps die ik hierdoor bijkrijg zijn echt nice!
En dat vind ik eigenlijk het leukst, gewoon met geduld de maps verkennen.

Daarnaast ook end of dragons bij gekocht. maar alles op zijn tijd.
Laat de fomo van gw2 niet aan mijn hart komen.
En mbt soto wacht ik ook nog ff, ik vermoed binnenkort afprijzing/bundel met nieuwe release?

Ps: nog steeds niemand die me aan opressor wapen van gw1 kan helpen?
of wat hom stuff? nog 3 punten en heb 30 (en voor mijn ranger die zwarte spin)

Pps : eind februari komt Obsidian armor (leg) ook terug in gw2 :)
 
Guild Wars 3 in development blijkbaar! Maar verwacht het niet de eerste jaren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan