Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig woont die net zoals Vangeffelen (de kerel hierboven) op een boogscheut van mijVan Imschoot?

Yes!Anders Nielsen?
Sommige mensen kunnen dit wel zonder opzoeken. Ik niet voor de duidelijkheid.Onnozel vraagje: zoeken jullie dat op of kunnen jullie dat echt zo goed onthouden? Indien het laatste, dan ben ik toch jaloers op jullie geheugen. Ik ben echt zo verschrikkelijk slecht in het onthouden van zulke zaken. Plaats hier een foto van een Brugge speler van 2 seizoenen geleden die geen karakterkop / titularis (genre Vormer, Vanaken) is en ik zou ze begot niet herkennen.
Ik verschiet er altijd van hoe veel mensen huizen kunnen beschrijven zonder ze voor zich te zien. Kleur, aantal en vorm van ramen, voor- of achteruitgesprongen, wel of geen drempeltje, zoveelste in de blok huizen, ... Zulke dingen onthoud ik echt niet, maar gezien het aantal discussies dat ik hierover al heb meegemaakt waarin mensen achteraf gezien gelijk bleken te hebben, is dit blijkbaar voor heel veel mensen normaal.