Grote Finale - Spanje vs Argentinie - 19 Juli 2026 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    51
  • Opiniepeiling gesloten .
Spanje komt meer en meer drukken nu. De kansen worden steeds beter. Benieuwd of Argentinië laat wakker gaat worden zoals in hun vorige matchen of dat Spanje dominant gaat blijven. Ik denk het laatste.

en ze mogen denk ik van geluk spreken dat het intussen moeilijker is om je niet te plaatsen dan wel in Zuid-Amerika of ze zijn er binnen 4 jaar gewoon niet bij.

Een mens kan beginnen hopen. :oi22:

Nu dat Messi er nog is kan ik snappen dat (veel) niet-Argentijnen het Argentinië nog gunnen. Maar zonder Messi valt er toch echt niks meer om van te houden in of aan die ploeg.

Ik moest in de eerste helft denken aan het liedje La Cucaracha bij Cucurella en nu krijg ik het niet meer uit mijn hoofd.

Cu-Cu-Rella, Cu-Cu-Rella, neneneneneh.

Iedereen zegt hier dat het een verkochte boel is met Argentinië dat zo weinig kaarten krijgt, maar wat dan gezegd van Spanje? Derde match op rij waar een speler van de tegenstander al vroeg geblesseerd van het veld moet. Veelzeggend dat ze het tegen ons nodig vonden om die interventie voor 3 spelers in te roepen.
Ze hadden toch nog een 2de nodig.

Zonder die 2 centraal achterin loopt het verkeerd af voor Argentinië, zeg wat je wil maar het zijn er tenminste die het niveau hebben om in die ploeg te staan.

Een typische saaie finale zonder echte grote kansen. Spanje wel de enige ploeg die aanspraak mag maken op de overwinning tot nu toe.

Terug
Bovenaan