Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
1m84 Hier, naar het schijnt een 8/10, hoogopgeleid, ik weet wat een expat is en ben symmetrisch genoeg. Ik zou zeggen “hey :oi22:“ maar ik val op grote vrouwen😝.

(en ik heb kinders en haar op mijn lichaam)

Om met een kwinkslag te zeggen: Het type dat jouw voorkeur heeft is mogelijk het type dat jou niet naar rechts swiped? Mannen hebben ook voorkeuren.
Ah nu snap ik waarom jij de hele tijd blijft aandringen bij mij, 't is omwille van men lengte!!

Alles wat boven de 1.85m is vind ik persoonlijk niet meer zo mooi.
Ben 1.64 en hoe langer een man is, hoe ongemakkelijker ik me voel.:unsure:
Boven de 1m85, dus met mijn 1m85 kom ik nog net weg!
Het kan soms op een centimetertje aankomen. Het verschil tussen plezier of frustratie...

Heb je zo slechte seks? :unsure:
Voorlopig nog geen klachten dus maar nee ik wou dus eigenlijk gewoon een bijdehante reactie plaatsen (zo van eerst ja zeggen omdat ik snel om ben om dan vervolgens nee te kreunen zoals mensen ja kreunen tijdens de seks en alles) maar dat is dan mooi verkeerd uitgepakt.
Haha :unsure:

Voorlopig nog geen klachten dus maar nee ik wou dus eigenlijk gewoon een bijdehante reactie plaatsen (zo van eerst ja zeggen omdat ik snel om ben om dan vervolgens nee te kreunen zoals mensen ja kreunen tijdens de seks en alles) maar dat is dan mooi verkeerd uitgepakt.
Haha :unsure:
Haha ha ha
Hoe is het met je man en zijn magical fingers? 😎

AA091CC4-EF7F-4B25-858F-A899A9429C5D.jpeg

Fabrizio en vriendin uit elkaar. Ja … geef dus maar op, mensen, liefde is dood, er zijn geen zekerheden meer, het is allemaal nutteloos. Ben ik nu toch stil van …

Fabrizio en vriendin uit elkaar. Ja … geef dus maar op, mensen, liefde is dood, er zijn geen zekerheden meer, het is allemaal nutteloos. Ben ik nu toch stil van …
Say what? Toch niet de Fabrizio en vriendin, ze waren zo'n schoon koppel. Alle zeg wie had dat nu gedacht, dat kon niemand toch zien aankomen.

Euh, wie is Fabrizio.

Voor het geval je niet aan het zwanzen bent: Temptation Island, Bachelor, met zijn gezicht op het been van Pomeline getatoeëerd en elke zes maanden ‘de ware’ gevonden. (En Pomeline is die van de 400cc humor)
Ach, dat verklaart waarom ik die niet ken.

Terug
Bovenaan