Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En jullie spelen beide verliefde puber?soeplepel speelt hard to get.![]()
En jullie spelen beide verliefde puber?
Of hoe moet ik deze overdaad aan cringy schattigheid interpreteren?

Ne chocomelk moeten drinken en er dan nog niks voor in de plaats krijgen?Aan wie? Aangezien een eerste date er aan dit tempo nog lang niet in zit?
@MisterV dan toch nog liever uitgenodigd worden om eens samen ZONDER INTENTIES ne chocomelk te gaan drinken hoor!![]()
Eindeloos chatten met Tinder-dates en uiteindelijk nooit een chocomelk mogen gaan drinken, is niet zo veel beter...Ne chocomelk moeten drinken en er dan nog niks voor in de plaats krijgen?
Daar trek ik de grens.
Tssss, zo cheap zijn we niet hoor!Ne chocomelk moeten drinken en er dan nog niks voor in de plaats krijgen?
Daar trek ik de grens.

't Was een koffie voor mij. En zij heeft betaald, geëmancipeerd als we zijn.Ne chocomelk moeten drinken en er dan nog niks voor in de plaats krijgen?
Daar trek ik de grens.
Ach, ge zijt zo ene.'t Was een koffie voor mij. En zij heeft betaald, geëmancipeerd als we zijn.
Het was afspreken zonder intenties: Ik had niet de intentie van te betalen.Ach, ge zijt zo ene.
Maar wat als ‘intenties’ zich dan toch vrij snel installeren? Je kan toch geen chocomelk half leeg achterlaten?Het was afspreken zonder intenties: Ik had niet de intentie van te betalen.
Een huwelijk is natuurlijk niet op een halve chocomel geregeld!Maar wat als ‘intenties’ zich dan toch vrij snel installeren? Je kan toch geen chocomelk half leeg achterlaten?

Bwoh, in gestrand op honeymoon island krijgen ze zelfs geen halve chocomelk.Een huwelijk is natuurlijk niet op een halve chocomel geregeld!![]()
Ik denk dat een basis van een halve chocomelk beter is dan ene van zeven rum-cola’s. Mister V zijn keuze voor koffie is dan weer een teken van laser focus, dat is een heel positief begin!Een huwelijk is natuurlijk niet op een halve chocomel geregeld!![]()
Wat dan wel? Een kokosnoot? Een banaan?Bwoh, in gestrand op honeymoon island krijgen ze zelfs geen halve chocomelk.
Wat dan wel? Een kokosnoot? Een banaan?
En wat zijn hun intenties om daar te stranden?
Taart en champagne!Mekaar en de liefde. Ha nee, er is geen liefde, ze kennen mekaar nog maar pas.Wat dan wel? Een kokosnoot? Een banaan?
Meer volgers op TikTok? Een carrière in de media? Een gratis strandvakantie?En wat zijn hun intenties om daar te stranden?
En als die op zijn een paar weken kinneklopTaart en champagne!

@Str8_6 niets voor u zo een quiz als troostprijs krijgt ge @Mulan mee naar huis.Ergernis aan mijzelf: Zo een Kahoot quiz met een man of 100. Ik sta heel die quiz blijkbaar op de eerste plaats. Op de laatste vraag moet je 4 dingen in volgorde zetten en tik ik te snel op verzenden, net op dat moment zie ik "shit, ik had nr. 3 op 4 moeten zetten". Hupla, eerste plaats kwijt en troostprijs i.p.v. hoofdprijs.
Ai, helaas, mijn standaarden om met iemand mee naar huis te gaan liggen toch net iets hoger...
Dat hoeft niet per se je huis te zijn hoor.Ai, helaas, mijn standaarden om met iemand mee naar huis te gaan liggen toch net iets hoger...