Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar 7 formulieren? Voor een echte ambtenaar is dat peanuts.Tuurlijk niet, maar als elke ambtenaarsgestuurde onderneming ga ik nu niet meer beginnen met de zeven formulieren in te vullen om de ontvanger van notenkrakerij te veranderen van MisterV naar uw ex.
Hou uw broek maar aan, de Vlaamse Ardennen zijn nog in

De volledige Vlaamse Ardennen?! Disproportionele sanctie wat ongehoorzaamheid in de hand werkt.Maar 7 formulieren? Voor een echte ambtenaar is dat peanuts.
Hou uw broek maar aan, de Vlaamse Ardennen zijn nog in lockdown voor u![]()
We weten sinds vandaag wat @Squidward met ongehoorzame venten doet...De volledige Vlaamse Ardennen?! Disproportionele sanctie wat ongehoorzaamheid in de hand werkt.
Dat was al langer gewetenWe weten sinds vandaag wat @Squidward met ongehoorzame venten doet...

Ik hoop daar ooit mijn core business van te maken, Mulan is voor mij zowel een vriendin als klantenbinding.We weten sinds vandaag wat @Squidward met ongehoorzame venten doet...
Ik moet nog efkes wachten daarvoor.Euh die moeten ingewijd worden?![]()

Ik dacht dat iedereen daar wel een lade met sportsokken voor had liggen.Ik moet nog efkes wachten daarvoor.
Maar wij hebben gelukkig geen beurtrol van wie moet wachten en doodstil moet blijven liggen!![]()

Nee, sorry, ik prop nadien doorgaans geen sokken in me.Ik dacht dat iedereen daar wel een lade met sportsokken voor had liggen.![]()

Ik dacht dat iedereen daar wel een lade met sportsokken voor had liggen.![]()
Geen te hoge verwachtingen he. Je zou wel eens van een kale reis kunnen terugkomen.Da's voor van't weekend.
Ik weet dat het al lang geleden is dat jij erin zat, maar hier is het nog volop konijnefase hoor!Geen te hoge verwachtingen he. Je zou wel eens van een kale reis kunnen terugkomen.

Heeft Green Mamba er ook al in gezeten? AmaiIk weet dat het al lang geleden is dat jij erin zat, maar hier is het nog volop konijnefase hoor!![]()

Natuurlijk wel! Dat begint met de voetenwassing, het bedekken van het bed met een specifiek patroon van handdoeken en washandjes, een paringsdans, dan een checklist afgaan van seksuele handelingen en standjes om nadien verplicht te gaan plassen terwijl de ander standbeeldje speelt, waarna het ontsmettingsritueel kan beginnen. Fun times!Is er dan geen protocol ?
![]()

Koppelen aan @Mulan?We weten sinds vandaag wat @Squidward met ongehoorzame venten doet...
Ik ontkoppel alleen, ze vindt haar prooi vlot genoeg zelf.Koppelen aan @Mulan?
Ach. Gold of Diamond. Dit is de fabulous circle.Ik ontkoppel alleen, ze vindt haar prooi vlot genoeg zelf.
@Green Mamba Is dat dan gold circle of diamond? Krijg je een souvenir na? Snack inbegrepen op niet?
Yas, Kween?Ach. Gold of Diamond. Dit is de fabulous circle.