MisterV
Well-known member
Dat soort dreigementen is wel niet bevorderlijk voor open en eerlijke communicatieIndien dat laatste weet je gelijk wat je te wachten staat mocht het fout lopen tussen ons!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat soort dreigementen is wel niet bevorderlijk voor open en eerlijke communicatieIndien dat laatste weet je gelijk wat je te wachten staat mocht het fout lopen tussen ons!![]()

Dat soort dreigementen is wel niet bevorderlijk voor open en eerlijke communicatie![]()
Squid haar wensen zijn een probleem binnen onze relatie?Als het foutloopt tussen ons stuur jij @Squidward op mij af om, euhm, noten te kraken?Squid haar wensen zijn een probleem binnen onze relatie?

Naaaah, die mag je houden van mij.Als het foutloopt tussen ons stuur jij @Squidward op mij af om, euhm, noten te kraken?![]()

Tis juist, het enige dat jij wil houden is mijn riante pensioenNaaaah, die mag je houden van mij.![]()

Plausible deniability voor Mulan: ik doe dat op vrijwillige basis.Als het foutloopt tussen ons stuur jij @Squidward op mij af om, euhm, noten te kraken?![]()
Ocharme Mr. S!Plausible deniability voor Mulan: ik doe dat op vrijwillige basis.
Mr S is een heel brave Mister, die heeft dat soort correcties helemaal niet nodig.Ocharme Mr. S!
Natuurlijk is die braaf, anders worden er noten gekraakt ten huize @Squidward...Mr S is een heel brave Mister, die heeft dat soort correcties helemaal niet nodig.
Je volgt niet. Ten huize Squidward dreigen wij enkel - dagelijks, or Mr S thinks I’ve stopped caring - met vergiftiging. Fysiek geweld, daar doen wij binnenshuis niet aan.Natuurlijk is die braaf, anders worden er noten gekraakt ten huize @Squidward...
Daar moet een giftig sfeertje in huis hangen!Je volgt niet. Ten huize Squidward dreigen wij enkel - dagelijks, or Mr S thinks I’ve stopped caring - met vergiftiging.
En buitenshuis?Fysiek geweld, daar doen wij binnenshuis niet aan.

Ja, uw glockenspiel. Dat was de insteek, remember!En buitenshuis?![]()
Waarmee je er dus van uit gaat dat hij mijn ex wordt?Te laat, ik ben met mijn blauwdruk actieplan begonnen.

Hey!Waarmee je er dus van uit gaat dat hij mijn ex wordt?![]()
Geniale timing!

Tuurlijk niet, maar als elke ambtenaarsgestuurde onderneming ga ik nu niet meer beginnen met de zeven formulieren in te vullen om de ontvanger van notenkrakerij te veranderen van MisterV naar uw ex. De wielen draaien, tant pis. Ik kan enkel aanraden dat jij de volgende maanden heel dicht bij en op zijn kroonjuwelen blijft…Waarmee je er dus van uit gaat dat hij mijn ex wordt?![]()
In uw kot gij. The Mulan Express has left your station.