Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga ff moeten nadenken hoe ik een stripversie maak van don't get stabbed. Alhoewel als ge da in groep speelt. Ist bedoeling om als victim te overleven en weg te rijden. Dus als ge doodgaat = kledingstuk uit? Dan kunde uw mede victims wel kloten
En als killer als ge verliest kledingstuk uit dan 
Ik ben er zeker van dat hij meer dan 1 van mij niet leuk vindt!
Je ziet het nog veel te rooskleurig in. 1 zijn er eigenlijk al 2 teveel.Ik ben er zeker van dat hij meer dan 1 van mij niet leuk vindt!
Als mijn bestaan je zo hard stoort, ben ik goed bezig!Je ziet het nog veel te rooskleurig in. 1 zijn er eigenlijk al 2 teveel.

En zo kom je dus over vijf jaar in True Crime Belgium terecht, met uw gezicht in pixels en een gedubde bromstem ‘k’en kik nie an da vrowmins gekomn, kenn kik eur nie, wuk is me dat ier’Je ziet het nog veel te rooskleurig in. 1 zijn er eigenlijk al 2 teveel.
En zo kom je dus over vijf jaar in True Crime Belgium terecht, met uw gezicht in pixels en een gedubde bromstem ‘k’en kik nie an da vrowmins gekomn, kenn kik eur nie, wuk is me dat ier’
Ok, vergeet Streamz, dat is Netflix waardig!Geen pixels en gewone stem want ik zou er trots op zijn!
En welk West-Vlaams accent is dat precies?k’en kik nie an da vrowmins gekomn, kenn kik eur nie, wuk is me dat ier’
Het West-Vlaams accent van iemand die thuis enkel Engels of Algemeen Beschaafd Nederlands sprak. Ik kan/heb geen dialect/accent.En welk West-Vlaams accent is dat precies?
Allright ! Goede imitatie dan!Het West-Vlaams accent van iemand die thuis enkel Engels of Algemeen Beschaafd Nederlands sprak. Ik kan/heb geen dialect/accent.
Nah bruv, am sure ur golden.Allright ! Goede imitatie dan!
En respect... mijn Engels is een ramp intussen.
Nah bruv, am sure ur golden.
Ik heb weinig behoefte om haar ex in de kroonjuwelen te boksen.‘En toen kwam er een meneer met een grote V op zijn shirt en bokste papa zomaar in de kroonjuwelen, mama! Ik wil elke week naar de herenkleedkamer, mama!’
Ik had het over mijn behoeften, ‘doe eens iets voor uw medemens’ en zo?Ik heb weinig behoefte om haar ex in de kroonjuwelen te boksen.
Al verdient die mens wel eens een paar ferme muilperen...