Green Mamba
Well-known member
Goed. Ik heb er hier nog enkele in de kast liggen, maar ik ben dan ook niet het doelpubliekIk ben één groot kind, dus dat valt mee dan?
Je kan mij stil krijgen met Trivial Pursuit en Uno.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed. Ik heb er hier nog enkele in de kast liggen, maar ik ben dan ook niet het doelpubliekIk ben één groot kind, dus dat valt mee dan?

Hij woont misschien 20 km verder. Daar geraak je nooit.Kijk eens wat een gemak @MisterV ! Je kan ons blijkbaar toch combineren!![]()
Ik verwacht wel dat je meespeelt, hé.Goed. Ik heb er hier nog enkele in de kast liggen, maar ik ben dan ook niet het doelpubliek![]()
Ik ben gelukkig ook mobiel...Hij woont misschien 20 km verder. Daar geraak je nooit.

Ik moet niet bij Slyke geraken he, enkel bij @MisterV! Of hij bij mij. Dat hebben we al onder de knie hoor!Hij woont misschien 20 km verder. Daar geraak je nooit.
Voila se, greenmamba houdt zich met jou bezig, MisterV en ik met elkaar!Ik verwacht wel dat je meespeelt, hé.

Anders gelijk naar greenmamba rijden?Ik ben gelukkig ook mobiel...![]()

Tijd dat ik de slotenmaker bel voor wat extra beveiliging.

Ik wil de perimeter daar gerust voor kleiner maker.
Wees blij dat het geen strip-Uno is... !Ik wil de perimeter daar gerust voor kleiner maker.
Ik ben er nog schatteke
Ik blijf terug alleen over....

Ja, maar, gij hebt al een schatteke!Ik ben er nog schatteke![]()
Ik ben er nog schatteke![]()
Voorlopig wel nog... Maar voor hoe lang nog eer ik hem dump door al zijn geflirt?!? Ik denk dat hij dat bedoelde?Ja, maar, gij hebt al een schatteke!

Ik heb Uno flip en vanavond hebben we "Don't get stabbed" gespeeld!Ik ben één groot kind, dus dat valt mee dan?
He wishes. Nee met een hoop andere BG'ers.Dus toch met @MisterV afgesproken?![]()
Ohjee, direct een hoop!He wishes. Nee met een hoop andere BG'ers.

)