Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen 40 jaar ben je zelf een oud verlept geval hoorGeen oud verlept geval aub![]()

Dus nee dank u.Binnen 40 jaar ben je zelf een oud verlept geval hoor![]()
Dat zei ik nietNoem je mij en @MisterV nu ook al verlepte gevallen?![]()

Oooh, je gaat ook voor jonger dan? Kan ik aanraden hoor!Dus nee dank u.
Gelukkig maar!Dat zei ik niet![]()

Op die leeftijd ga ik voor niks meerOooh, je gaat ook voor jonger dan? Kan ik aanraden hoor!
Gelukkig maar!![]()
En op deze leeftijd is jonger = snotneus.Ha! Voor hetzelfde geld ga je dan net voor HEEL VEEL!Op die leeftijd ga ik voor niks meer![]()

Da's waar!En op deze leeftijd is jonger = snotneus.
Zei ze vrolijk en vrij!Ik wil graag nu ik nog beetje jong ben dingen doen met iemand. Maarja dat zal toch niet komen.

Anders zouden we allemaal collectief moeten stoppen met daten na ons 35ste? 
Welk liefdesleven?Ha! Voor hetzelfde geld ga je dan net voor HEEL VEEL!
Da's waar!
Zei ze vrolijk en vrij!
Uw leven is nog lang niet voorbij he, ook uw liefdesleven niet.Anders zouden we allemaal collectief moeten stoppen met daten na ons 35ste?
![]()

Nee, efkes echt serieus nu: Ik denk dat zolang je er niet ongelooflijk lelijk of marginaal uitziet foto's + bio echt véél verschil kunnen maken.
, gezien mijn populariteit...Zoals een niet zo wijs man ooit zei: "Eén Tinderfoto zegt meer dan duizend dates".Ik heb hem toch al gekeurd?
![]()
Gelukkig ga ik niet zomaar op dates met BG-leden!Zoals een niet zo wijs man ooit zei: "Eén Tinderfoto zegt meer dan duizend dates".

Behalve als ze een lelijk accent hebben!Gelukkig ga ik niet zomaar op dates met BG-leden!![]()
Da's alleen maar door jouw kissable face gekomen!Behalve als ze een lelijk accent hebben!

Dus na onze eerste afspraak zonder intenties had jij iets van "die heeft een kissable face, daar spreek ik nog eens mee af"? Of eerder "die zal een vet pensioen hebben"?Da's alleen maar door jou kissable face gekomen!![]()
Tuurlijk niet, ik wou gewoon een ONS daarna met jou!Dus na onze eerste afspraak zonder intenties had jij iets van "die heeft een kissable face, daar spreek ik nog eens mee af"? Of eerder "die zal een vet pensioen hebben"?