MisterV
Well-known member
Ik ben al met de boot naar IJsland gevaren, veel meer Viking dan dat vind je ze niet op BG!Ah nee, ik heb het niet voor zuiders, goed, idd, it ain’t you.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben al met de boot naar IJsland gevaren, veel meer Viking dan dat vind je ze niet op BG!Ah nee, ik heb het niet voor zuiders, goed, idd, it ain’t you.
Maar heb je ook een Lindisfarneke gedaan? Dat moet, om een vrouw als Mulan te kunnen houden zoals ze verdient!Ik ben al met de boot naar IJsland gevaren, veel meer Viking dan dat vind je ze niet op BG!
Ik heb in een transatlantische storm gekampeerd op de Faroer, dat is Lindisfarne maar dan voor echte venten.Maar heb je ook een Lindisfarneke gedaan? Dat moet, om een vrouw als Mulan te kunnen houden zoals ze verdient!
Dus concluderen we dat uw naam hier voluit MisterVent is?Ik heb in een transatlantische storm gekampeerd op de Faroer, dat is Lindisfarne maar dan voor echte venten.
Nee, MisterVoornaamVanDeVentVanSquid.Dus concluderen we dat uw naam hier voluit MisterVent is?
Weduweschap zal mij mooi staan.Nee, MisterVoornaamVanDeVentVanSquid.
Gelukkig voldoende zwarte Cardigans!Weduweschap zal mij mooi staan.
De ene wil mij dood, de andere kotst op mijn accent en de derde woont in Brugge en dat is te ver. Ik zal mij maar op Tinder smijten zeker? Tot in het datingtopic hé jongens en meisjes waar ik al mijn datingfrustraties kan delen. Zo van die dingen zoals "Ik ben aan het daten met een meisje en ze heeft de date afgezegd omdat ze haar regels heeft, is zij mij nu aan het ghosten?"We= wie met wie voor alle duidelijkheid?.![]()
Ik denk dat Mulan een goede mix is van death wish, accent shaming en long distance. Je hebt daar een schoon vangst!De ene wil mij dood, de andere kotst op mijn accent en de derde woont in Brugge en dat is te ver. Ik zal mij maar op Tinder smijten zeker? Tot in het datingtopic hé jongens en meisjes waar ik al mijn datingfrustraties kan delen. Zo van die dingen zoals "Ik ben aan het daten met een meisje en ze heeft de date afgezegd omdat ze haar regels heeft, is zij mij nu aan het ghosten?"
Je leest het goed, mensen, ik ben gedumpt... Dus... Terug vrijgezel!De ene wil mij dood, de andere kotst op mijn accent en de derde woont in Brugge en dat is te ver. Ik zal mij maar op Tinder smijten zeker? Tot in het datingtopic hé jongens en meisjes waar ik al mijn datingfrustraties kan delen. Zo van die dingen zoals "Ik ben aan het daten met een meisje en ze heeft de date afgezegd omdat ze haar regels heeft, is zij mij nu aan het ghosten?"

Voor al die dingen had ik mijn ex al. Eén keer was genoegIk denk dat Mulan een goede mix is van death wish, accent shaming en long distance. Je hebt daar een schoon vangst!

Goh, maar regenbogen en vlinderkes en glitter is het nu ook weer niet. Als dit al nummer twee zo is, dan ligt het overduidelijk aan jou! You have a punchable face?Voor al die dingen had ik mijn ex al. Eén keer was genoeg![]()
Natuurlijk, en de invasie van Oekraine ligt ook aan mij.dan ligt het overduidelijk aan jou
Kissable face eerder!You have a punchable face?

Geen idee, en ik kan nu toch niet heel ZW Vlaanderen gaan afkijken- en keurenKissable face eerder!![]()
Zolang die kissable kop zijn mond niet opendoet om West-Vlaams te spreken zeker?Kissable face eerder!![]()

Paracetamolleke? Chocolade? Always?Zolang die kissable kop zijn mond niet opendoet om West-Vlaams te spreken zeker?![]()

20 paracetamollekes, Mulan, anders doet het niet wat het moet doen.Paracetamolleke? Chocolade? Always?![]()