MisterV
Well-known member
Feeling ready? Heyfeeling so damn ready tooniiiighttttt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feeling ready? Heyfeeling so damn ready tooniiiighttttt.

Geef toe dat je graag meedoet met de lustige kapoentjes daar.Verzet, Edelachtbare!
De enige echte auteur van dat trending topic is @Ruigen Das .
Exclusiviteit is bij jou toch echt wel een werkpuntje, hé...
Dat zijn dus binnenkoppers, hé...Feeling ready? Hey![]()
Nu de regels duidelijk zijn wel!Geef toe dat je graag meedoet met de lustige kapoentjes daar.

Je bent zo makkelijk te lokken!Feeling ready? Hey![]()
Vuoi dire buonasera?@xAnyana: "Buongiorno principessa!"
Als ik beslis genoeg te hebben van jouw streken, zal je nog blij zijn dat je in een andere Provincie woont!Buongiorno è buona adesso anche.
Geen probleem zolang ik mee mag doen![]()

Als jij beslist genoeg te hebben van mijn streek (zijnde Zuid-West-Vlaanderen) dan zal jij inderdaad blij zijn dat je in de Vlaamse Ardennen woont!Als ik beslis genoeg te hebben van jouw streken, zal je nog blij zijn dat je in een andere Provincie woont!
Als jij beslist genoeg te hebben van mijn streek (zijnde Zuid-West-Vlaanderen) dan zal jij inderdaad blij zijn dat je in de Vlaamse Ardennen woont!
't Es ier pertank skwone wi!

Zuid-West-Vlaanderen? Elaba, Mr S zijn naam begint met V… Wat steek jij uit?
Naaaah, eerste wat ik deed toen ik bij hem thuis kwam, is zoeken waar hij zijn vrouw, kinderen en extreem harige golden verstopt had: ain't him!Zuid-West-Vlaanderen? Elaba, Mr S zijn naam begint met V… Wat steek jij uit?

Laat ons zeggen dat AirBnB de laatste weken al een aardig centje aan mij heeft verdiendNaaaah, eerste wat ik deed toen ik bij hem thuis kwam, is zoeken waar hij zijn vrouw, kinderen en extreem harige golden verstopt had: ain't him!![]()

Ah nee, ik heb het niet voor zuiders, goed, idd, it ain’t you.
Aan de andere kant, je bent wel zo snugger als die van mij… Het blijft 50/50 dus.Laat ons zeggen dat AirBnB de laatste weken al een aardig centje aan mij heeft verdiend![]()