Green Mamba
Well-known member
MisterV.En ik heb geeneens een troetelnaampje van hem!![]()
Al zou dat wat raar zijn, maar jullie binnenprentje.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MisterV.En ik heb geeneens een troetelnaampje van hem!![]()
Al zou dat wat raar zijn, maar jullie binnenprentje.Mulan heeft geen drankje gekocht, ze had liever de gearticuleerde pop. Met extra punaises.Je ziet nu dus wat zo een demoon kan doen bij iemand met een zwak karakter. Nu zien we ook hoe stevig @Wannez wel niet in zijn schoenen stond. Onbreekbaar!
Het is een verloren zaak. Nu maar hopen dat ze hem niet binnen de maand dumpt en weer een nieuwe opscharrelt want daar is er geen plaats genoeg voor in de psychiatrie.
Mulan heeft geen drankje nodig. Ze is het gif.Mulan heeft geen drankje gekocht, ze had liever de gearticuleerde pop. Met extra punaises.
Van 1m90 groot en in lycra gehuld!Mulan heeft geen drankje gekocht, ze had liever de gearticuleerde pop. Met extra punaises.

Daar moet je wel eens werk van maken dan.En ik heb geeneens een troetelnaampje van hem!![]()
No pain, no gain!Van 1m90 groot en in lycra gehuld!![]()

Mulan heeft geen drankje nodig. Ze is het gif.

Bon, als het plots stekt in uw weke delen, je hebt het enkel aan jezelf te danken…Learn more in article past niet echt bij mij dus ik voel me niet aangesproken.
Mmmh terechte bedenking.Wat weet die nu van knuffelen?![]()
Gevaarlijke aanname. Heb onderschat hoe goed squidje is als jij zelfs denkt ze niets heeft gedaan.Volgens mij is hij (nog) squidvrij!
Daar kan ik inkomen. Hem eerst drogeren ( allez "slapen") dan zijn armen rond u leggen is nog altijd iets anders dan iets vastgrabbelen.Maakt me geen hol uit zolang hij me maar vastgrabbelt!![]()
De wijze les dat ik in mijn kindertijd geleerd heb van mijn buitengepeste stiefvader was: "als het stekt moet je terugstekken."Bon, als het plots stekt in uw weke delen, je hebt het enkel aan jezelf te danken…
Gevaarlijke aanname. Heb onderschat hoe goed squidje is als jij zelfs denkt ze niets heeft gedaan.
In zen geheel dus, lmaoDaar moet je wel eens werk van maken dan.
Is net zo leuk als je zo'n naampje hebt...
Suggestie: spoilerke
Precies of ik zou het toelaten dat je iets mag willen.Ik wil niets van 6 in mij! Nooit!!!
Ik ben letterlijk in lachen uitgebarsten!Precies of ik zou het toelaten dat je iets mag willen.

Uw papa zegt ‘terugstekken’ dus als Str8_Daddy dat zegt … Al zullen uw weke delen door al dat gefiets wellicht de textuur van een rauwe oester hebben.Dus je wil eigenlijk dat ik terug stek met mijn weke delen?![]()