Mulan
Well-known member
Ik vind het niet terug, was er niet bewust naar op zoek gegaan...Link plox, ik wil de mijne zien![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het niet terug, was er niet bewust naar op zoek gegaan...Link plox, ik wil de mijne zien![]()

Da's goed, ik had na mijn breuk verwacht dat ik ergens na een half jaar à een jaar mij eens op Tinder ging smijten. Dan komt die voorspelling toch uitVolgens mijn jaarhoroscoop loopt het goed tot in juli!![]()
"Ergens halfweg het jaar vind je een nieuwe liefde uit je geboortestreek die je leerde kennen op een online gameforum"Link plox, ik wil de mijne zien![]()
Ik ga eens googelen op jaarhoroscoop 2023Ik vind het niet terug, was er niet bewust naar op zoek gegaan...![]()
Then you move on!
Wat als jullie geen teleurstelling zijn en er een toffe vriendschap ontstaat?
Of nog erger, het lust op het eerste gezicht is?
Of NOG erger, er effectief een relatie uit kan groeien?!?![]()
Pb's sturen helpt!so true.

Ja?Pb's sturen helpt!![]()

Strikt genomen helemaal in het begin ook PM’s, maar toen waren er nog geen “verdere intenties” van uw kantStrikt genomen waren het mails!
En WhatsApp!

@Soeplepel speelt heart to get.Pb's sturen helpt!![]()
Zeg soepke, je wou toch werken aan je voornemens?@Soeplepel speelt heart to get.

Zeg soepke, je wou toch werken aan je voornemens?
anderzijds, @MisterV was blijkbaar ook al langer bezig met het inpakken van zijn "prooi" eer hij succes boekte!![]()
Zeg soepke, je wou toch werken aan je voornemens?
anderzijds, @MisterV was blijkbaar ook al langer bezig met het inpakken van zijn "prooi" eer hij succes boekte!![]()

Ik dacht dat het een typo was en wou niet de eikel zijn die je er op wees!Niemand reageert op mijn woordspeling![]()

Oei. Ben je op zoek naar wat nieuws? :;Jama betekent dat, leren kennen door BG, of de voorlopers, of per toeval ene in't wild tegen gekomen. Want ik zit in die laatste categorie.
Edit: Flagrante DT-fout weggewerkt
Ach. If you are cool with it.Neen hoor, @Coolguy is perfect voor mij.![]()
Ach. If you are cool with it.
Dit dus. Of de discord pagina.Jama betekent dat, leren kennen door BG, of de voorlopers,
Dat telt niet!of per toeval ene in't wild tegen gekomen. Want ik zit in die laatste categorie.

En ondanks dat ziet hij je nog steeds graag!Edit: Flagrante DT-fout weggewerkt

Ik weet dat hij me graag corrigeert, dus maak ik voor zijn plezier af en toe een foutje.En ondanks dat ziet hij je nog steeds graag!![]()