Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Euhm... Daar zit bij mij geen eelt op zunne! :unsure:
Goh 20 minuten penetratie is nu ook zo raar niet? In mijn ervaring :unsure:
Ma mss wat too much indien het meermaals is :p
Ma ge moet wa afwisselen he of tussendoor keer iets anders of ge laat u door Mister V in een andere positie smijten.

Goh 20 minuten penetratie is nu ook zo raar niet? In mijn ervaring :unsure:
Ma mss wat too much indien het meermaals is :p
Ma ge moet wa afwisselen he of tussendoor keer iets anders of ge laat u door Mister V in een andere positie smijten.
4x20= 80 minuten op minder dan 24u. Ik ken iemand die HEEL enthousiast zou zijn! 🤣

en ik ben het niet! Auwch!

Zie ik hier nu als enige een perfect match tussen @MisterV en @Mulan ?
Graag eens afspreken, thank me later :p

Groetjes,
Cupido
Merci Cupido! 🥰 Volgende keer wel ene die niet continu achter een ander zit te jagen aub?
Op carrière vlak wou ik in 2022 vooruit gaan en hoewel het niet gepland was, ben ik zelfstandig geworden :)

"Een lief vinden" staat er altijd bij en da's nog niet gelukt :unsure:
Wel het nieuwe jaar ingezet met 6 mensen te kussen dus ik kan er weer even tegenaan.

Anyway, dit jaar:

- een lief (@MiniJeffrey)
- mijn sociale kring onderhouden en gelijk vorig jaar onvergetelijke herinneringen maken
- nog nieuwe mensen leren kennen/vrienden maken
- naast het freelancen, wil ik dit jaar een zijproject dat passief inkomen zou kunnen generen
Geen idee waar ik dit het beste kon plaatsen (of beter prive had gevraagd?) Maar als nieuwe mensen leren kennen een doelstelling is, waarom dan niet eens afspreken met @MiniJeffrey ?

@Mr. Rager, graag uw tussenkomst gevraagd! 😇

Maar bon, dit gezegd zijnde: @MisterV ik eis voortaan toegang tot je geolocatie en -laat ons zeggen om de 2u?- fotografisch bewijs (liefst een filmpje!) van je locatie èn gezelschap.
Kwestie van een mooie vertrouwensband te kunnen opbouwen natuurlijk. 😘
Zolang wij niet BG-official zijn met de vinkjes in de poll van het “heb je een lief topic” op de juiste plaats moet ik just niks 😝

En op 2 uur kunnen @xAnyana en ik wel wat rondes afwerken hoor :oi22:

Beetje pissed, dat ik volledig foute verwachtingen had gecreëerd door nog eens af te spreken en dat ze dan liever gewoon een bericht had gekregen.

Ja dat was ook mijn idee, het voelde ineens heel gek aan. Beetje alsof ik haar vanalles verschuldigd was terwijl we mekaar ocharme 1 keer hadden gezien. Ja we hebben een 2e keer afgesproken en daar is uiteindelijk niets uit gekomen, so be it… das het einde van de wereld niet en daar leek het ineens wel op.

Maar goed, tis attent dat je er nog eens naar polst :shy:
Aaah, dus Spiderman heeft een zus! Innige deelneming alvast! :support:

En aangezien ik technisch gezien blijkbaar nog vrijgezel ben; warme choco gaan drinken anders samen?

Terug
Bovenaan