Mulan
Well-known member
I know!Gijse gladjanus. Niks van!
En groot gelijk. En ik zou jou zoiets nooit aandoen. Ik ben meer voor een open doel dan ene waar ne keeper instaat![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know!Gijse gladjanus. Niks van!
En groot gelijk. En ik zou jou zoiets nooit aandoen. Ik ben meer voor een open doel dan ene waar ne keeper instaat![]()

Bij een gladjanus heb je wel geen glijmiddel meer nodigGijse gladjanus. Niks van!

Ja, zo werkt het vast!Bij een gladjanus heb je wel geen glijmiddel meer nodig![]()

Bij een gladjanus heb je wel geen glijmiddel meer nodig![]()
Idd amai.Ja, zo werkt het vast!
Aan zelfvertrouwen alvast geen gebrek!

Een vent kan evengoed nat worden hoor, zo'n gladde janus kan ook helpen om het wat smoother te laten gaanTis de vrouw die nat moet worden hé.

Tuurlijk dat. Maar als de vrouw zo droog als de sahara is gaat het niet zo plezant zijn voor haar.Een vent kan evengoed nat worden hoor, zo'n gladde janus kan ook helpen om het wat smoother te laten gaan
We zijn hier inclusief, iedereen mag nat worden!
Daarvoor bestaat er voorspelTuurlijk dat. Maar als de vrouw zo droog als de sahara is gaat het niet zo plezant zijn voor haar.

Jama da zegt ge er allemaal niet bij heeeeeeeee. Dan komt ge daar achterna mee!Daarvoor bestaat er voorspel![]()

Dat is dan ook een evidentieJama da zegt ge er allemaal niet bij heeeeeeeee. Dan komt ge daar achterna mee!![]()
(voor mij toch)Voorspel is niet enkel met jouw eigen dingetje wat spelen, hé.Als er na goed voorspel niet genoeg druppeltjes zijn dan kunnen een paar druppels siliconenbasis glijmiddel wonderen doen![]()
Ja, dat klopt nu wel ergens!Twee sloebers hoor jullie!

Ja, dat klopt nu wel ergens!![]()

FTFY!
Neem jullie tijd hé, maarikwij verwachten wel uitnodigingen voor de trouw en eventuele babyborrels!
Nee geen siliconebasis glijmiddelAls er na goed voorspel niet genoeg druppeltjes zijn dan kunnen een paar druppels siliconenbasis glijmiddel wonderen doen![]()
Ela dat zei ik gisteren of eergistere, niet vandaag he
Jullie ook hoorDaar is niks mis mee
Dat is niet de eerste keer dat ze dat zegtTwee sloebers hoor jullie!
Sorry voortplanting staat niet op mijn agenda
Neem jullie tijd hé, maar ik verwacht wel uitnodigingen voor de trouw en eventuele babyborrels!
Dan gaat hij iemand anders moeten zoeken