Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de reistijd evenveel is voor jou en SlykeIk kan rapper lopen dan @Mulan. En ik woon dichter bij Brugge![]()

De vraag is dan eerder voor wie open je je hart en voor wie niet?Ik denk dat de reistijd evenveel is voor jou en Slyke![]()
Das gemeen!Ze komt niet bij van het lachen...

Let maar op met zo'n uitspraken want dan gaat ze voor een knappe lieve betrouwbare jongen. En we weten allemaal dat het dan over Spidey gaat!De vraag is dan eerder voor wie open je je hart en voor wie niet?
Denk goed na wat er in het verleden allemaal al gezegd is geweest...
Ik ben er gerust in, ze weet hoe ik kusZie maar dat @Mulan niet naar Brugge is gelopen!
Heb iets gelezen over zacht zoenen enzo...

Toch niet zacht, met die baard?Ik ben er gerust in, ze weet hoe ik kus![]()
Voor wat black magic met uwen Dennis?wanneer gaan we nog eens naar de Zillion?
Wel prikkelendToch niet zacht, met die baard?

Sorry, man kan je nooit vergelijken met een vrouw op dat vlak!Ik ben er gerust in, ze weet hoe ik kus![]()
Jezus christus, wat hebt gij gepakt?Let maar op met zo'n uitspraken want dan gaat ze voor een knappe lieve betrouwbare jongen. En we weten allemaal dat het dan over Spidey gaat!

Ik wel al met beide

Kan dienen Spidey jou niet helpen?Geen idee, nog nooit gekust met een man![]()
Gij zijt me er eentje hoor!Ha ja, die is gaan "slapen" zeker. Zo zie je maar met die twee hé @xAnyana. Tijd dat wij eens afspreken, ik denk dat we qua humor wel matchen, de rest zoeken we wel uit![]()

Een groot sloeberke ja.Gij zijt me er eentje hoor!![]()