Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
@MisterV : als ons vrouwen met elkaar beginnen daten, wordt het misschien eens tijd dat we ook 1 front vormen? Bespreking techniek via PM?
Ik ga wel niet met uw spoilerke spelen... dat nooit!
Als die vrouwen beginnen daten met elkaar moeten ze ons misschien meepakken, dat kan nog nen gezelligen avond worden.
Met kleren aan hé mannekes!
Maar enkel afgaan op zwam is misschien géén goed idee. Dat was bij ons nu toch wel het geval 😂
@Mulan had ergens ook wel de indruk dat ik één grote zwanzer was. Ik versta wel waar dat idee vandaankomt 😇 Nu zat ze daar wel een beetje mis zeg!

Als die vrouwen beginnen daten met elkaar moeten ze ons misschien meepakken, dat kan nog nen gezelligen avond worden.
Als ie gezellig moet worden, horen jullie er duidelijke niet bij! 😬
@Mulan had ergens ook wel de indruk dat ik één grote zwanzer was. Ik versta wel waar dat idee vandaankomt 😇 Nu zat ze daar wel een beetje mis zeg!
Bwoa, humor was idd een belangrijke om er toch op z'n minst een gezellige namiddag van te maken! 🤷🏼

Neen, ik weet genoeg, en dat weet ge zelf ook waarom. Ge waart erbij, tenzij dat @Slyke in uw plaats aan het typen was toen, want : hij is jij... Dixit @Slyke
Ik dénk dat ik ondertussen mee ben. Dat over die 'ons' en zever op zwam ging over @Slyke en ik hé.
Ik heb u dacht ik toch ook al gezegd dat ik mij vergist had... Case closed
Ja sorry voor de verwarring maar heb mezelf dus niet goed uitgedrukt daarnet.

Ik dénk dat ik ondertussen mee ben. Dat over die 'ons' en zever op zwam ging over @Slyke en ik hé.

Ja sorry voor de verwarring maar heb mezelf dus niet goed uitgedrukt daarnet.
Dat is vandaag dus nog al eens gebleken

Een quote van wie ge aanspreekt als ge iemand anders quote zou niet misstaan

En zo is iedereen gelijk mee se

Dat is vandaag dus nog al eens gebleken

Een quote van wie ge aanspreekt als ge iemand anders quote zou niet misstaan

En zo is iedereen gelijk mee se
Yep klopt ik had Slyke moeten taggen. Mijn excuses!
Ik heb hier al veel posts liggen editten omdat ik achterna denk van hmm da komt verkeerd over maar met de snelheid dat het hier soms gaat 😬

Yep klopt ik had Slyke moeten taggen. Mijn excuses!
Ik heb hier al veel posts liggen editten omdat ik achterna denk van hmm da komt verkeerd over maar met de snelheid dat het hier soms gaat 😬
Dan vraag ik me toch af of uwe ✍️, lees boekhouding, nog tegoei klopt ze als ge zo zit te multitasken :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan