Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Een mix van een potlood en een fluostift...

Waarom zit @Ruigen Das hier topics te openen over schrijfgerei, verdorie? 😡
Ah tga over uwe spoiler :unsure: Ik mag hopen datm int echt geen mix van een potlood/fluostift is tho 😂
Zie ik was nie begonnen he!!!! (over spoilers)
Ook wij volgen ons eigen tempo hoor! Maar we zijn het vooral eens met Ruigen! 😈

't is dat, wie zijn wij om de BG-bespringnorm aan ons laars te lappen? 😇
Ja ik ben wel van dezelfde mening. Maar ik was nu totaal niet actief op zoek/aan het daten en jij weet om welke redenen. Dus das wel een extra stressfactor nu. Maar als er iemand passeert waarmee het ietwat klikt ga ik het ook niet afslaan. Het zal enkel niet zijn van "ah overmorgen afspreken?" maar ik ga ook geen maanden wachten nee want das (imo uit eigen ervaringen) nooit een goed idee :p Maar een klein beetje aftasten mag wel op bepaalde vlakken en als het dan niks wordt dan is dat ook maar zo (: 🤷‍♀️

Iedereen moet zelf bepalen wanneer ze elkaar willen bespringen, is dat op date 2 of op date 6 of nog veel later, dat is aan hun :D Ik heb al eens 3 dates gehad en daar is helemaal niks gebeurd, al eens 2 dates gehad en 2de date was het al ferm prijs, tsja :p

En ook, moet ge het zo zien, ge kent elkaar niet echt, maar toch al een deeltje wel vanop dit forum, ge hebt toch al iets meer background info dan een losse tinder scharrel lijkt mij
Bwoa, het is pas na de eerste date dat er wat interesse kwam van mijn kant, dus eigenlijk had hij weinig "voor" op een tinderdate wat dat betreft.
Je "keurt" elkaar op basis van dingen die je graag wil zien in een ander, hij heeft me al meermaals in heel positieve zin verrast dus blijven we maar doordoen hè! 😁

Bwoa, het is pas na de eerste date dat er wat interesse kwam van mijn kant, dus eigenlijk had hij weinig "voor" op een tinderdate wat dat betreft.
Je "keurt" elkaar op basis van dingen die je graag wil zien in een ander, hij heeft me al meermaals in heel positieve zin verrast dus blijven we maar doordoen hè! 😁
Ik spreek hier over karakter, en dat vult ge vantevoren zelf wat in, kan ook evengoed helemaal niet stroken met de realiteit eh

Ma spreek je dan puur af om eens weg te zijn en nieuwe mensen te leren kennen? Of eerder in de zin van "die lijkt wel tof en verder zien we wel" toch zo'n klein beetje... :p

Dat is bij mij, en dat meen ik oprecht, geen enkele keer opgekomen.
Wat zou ik moeten doen met ne vent die nog niet eens deftig "uit elkaar is" met zijn ex?
😬
Kweni waarom spreekt ge er mee af ipv wat online sturen? 👀 Nee nee ik snap het wel :D
Maar ja in dat geval idd :D Nu als ik zeg dat ik met een man afspreek, o wee (vooral alleen dan, in groep is 0,0 probleem precies (vrienden dus hé lol)).

Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken eerlijk gezegd. Het (respect) moet van beide kanten komen, en ge moet er voor open staan.
Wat we hier allemaal gemeenschappelijk hebben is een gezonde dosis aan humor en zelfrelativering.
In tegenstelling tot anderen op het officiële dating topic die zichzelf altijd op de eerste plaats zetten.

Misschien is dát al een gemeenschappelijk kenmerk om op verder te bouwen...

Kweni waarom spreekt ge er mee af ipv wat online sturen? 👀 Nee nee ik snap het wel :D
Maar ja in dat geval idd :D Nu als ik zeg dat ik met een man afspreek, o wee (vooral alleen dan, in groep is 0,0 probleem precies (vrienden dus hé lol)).
Ik had hem prive wat geholpen met zijn ouderschapsplan, dan vind ik dat niet zo raar dat iemand vraagt om samen eens iets te gaan drinken met iemand die je wat geholpen heeft hierin, wat verder staat in het proces waar je zelf nog maar net aan begint,... Ik zag het meer als eens bijkletsen buiten de mails om. 🤷🏼

Wat we hier allemaal gemeenschappelijk hebben is een gezonde dosis aan humor en zelfrelativering.
In tegenstelling tot anderen op het officiële dating topic die zichzelf altijd op de eerste plaats zetten.

Misschien is dát al een gemeenschappelijk kenmerk om op verder te bouwen...
@Slyke en @Ruigen Das

giphy.gif

Ik had hem prive wat geholpen met zijn ouderschapsplan, dan vind ik dat niet zo raar dat iemand vraagt om samen eens iets te gaan drinken met iemand die je wat geholpen heeft hierin, wat verder staat in het proces waar je zelf nog maar net aan begint,... Ik zag het meer als eens bijkletsen buiten de mails om. 🤷🏼
Klinkt als een heel herkenbaar plot :unsure:

Ik ga hier niet teveel woorden aan vuil maken eerlijk gezegd. Het (respect) moet van beide kanten komen, en ge moet er voor open staan.
Ja absoluut hoor :p Daarom zijn we dan ook privé beginnen sturen om ook elkaar te leren kennen op àndere vlakken behalve enkel wat hier in zwam stond bedoelde ik ^^

Terug
Bovenaan