MisterV
Well-known member
Ik heb hier bussen slagroom én callets voor chocoladesaus liggenEn de tweede met slagroom zonder chocomelk?![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb hier bussen slagroom én callets voor chocoladesaus liggenEn de tweede met slagroom zonder chocomelk?![]()

Da's niet meer mogelijk voor onze 2de date!Ik heb hier bussen slagroom én callets voor chocoladesaus liggen![]()

Nee maar wel voor de vijfde en alles daarnaDa's niet meer mogelijk voor onze 2de date!![]()

Dus nog maar 4 dates gehadNee maar wel voor de vijfde en alles daarna![]()

Wrijf het er nog maar een beetje in ja!Dus nog maar 4 dates gehad![]()

Elkaar al besprongen op date 2?Wrijf het er nog maar een beetje in ja!![]()

Elkaar al besprongen op date 2?![]()

Een man van veel woorden, met veel daden?
Ik zou er toch ook niet eindeloos mee wachten ze. Als het klikt, waarom niet?
Ik heb het hier ondertussen al 2x vermeld denk ik. Alles op zijn tijd, we gaan dat hier ook niet zitten rondstrooien of, én wanneer we eventueel afsprekenIk zou er toch ook niet eindeloos mee wachten ze. Als het klikt, waarom niet?

Waarom vind ik dit precies minder erg dan de avances van @MisterV ?Okay lesbische seks met jou? Let's go? Vrouwen kussen veel zachter, kom Mulan![]()

@MisterV : als ons vrouwen met elkaar beginnen daten, wordt het misschien eens tijd dat we ook 1 front vormen? Bespreking techniek via PM?Tja, als ze met MIJ wil afspreken lijkt me dat wel duidelijk..![]()
Zoude gij uw tijd niet beter in @Slyke steken i.p.v. af te spreken met andermans crush?
Waarom herken ik deze situatie zo goed uit mijn echte leven? 
Als ik kom babysitten komt @xAnyana wel mee en ik kan niet garanderen dat we dan niet een samsonseksje doen, hoor...Ik wil gerust meer afspreken met jou. Het schijnt dat @Slyke wel kan babysitten![]()
Ik ga liever voor een vaste track die al dan niet permanent is! Ge weet wel![]()

Ik voldoe in ieder geval al aan de xAnyana norm...Jaja zijne grote mond zal zich wel inhalen IRL of juist niet![]()
Ik heb zo ook de indruk...Zijn we nu aan het samenspannen tegen @Slyke ?
*Verward*
Die is hier ook meer slachtoffer dan iets anders hoor!![]()

Oooohhhhh..., In dat geval: laat u gaan, @xAnyana .Maar ik zal het wel goedmaken @Slyke als die chocomelkdate er ooit eens komt![]()
Ja of misschien iets anders, zolang er een lepelke bij is hé @Slyke![]()

Ja, dat houden we lekker onder ons, hé...Ik heb het hier ondertussen al 2x vermeld denk ik. Alles op zijn tijd, we gaan dat hier ook niet zitten rondstrooien of, én wanneer we eventueel afspreken![]()

Ter aanvulling.Ik heb het hier ondertussen al 2x vermeld denk ik. Alles op zijn tijd, we gaan dat hier ook niet zitten rondstrooien of, én wanneer we eventueel afspreken![]()
Nu volg ik niet helemaal, wat is de xAnyana norm?Ik voldoe in ieder geval al aan de xAnyana norm...
Be careful what you wish for ...Oooohhhhh..., In dat geval: laat u gaan, @xAnyana .
Als het achteraf wordt goedgemaakt met een lepeltje ...
undefined

Ooh maar ik ben nog vrij braaf geweest
Still love u, @xAnyana , ook al ben je misschien een beetje stout geweest...

Een mix van een potlood en een fluostift...Nu volg ik niet helemaal, wat is de xAnyana norm?![]()

Elkaar al besprongen op date 2?![]()

't is dat, wie zijn wij om de BG-bespringnorm aan ons laars te lappen?Ik zou er toch ook niet eindeloos mee wachten ze. Als het klikt, waarom niet?

Ter aanvulling.
Allé tof dat hier enkele ons al zitten aan te moedigen (of ons beu zijn kan ook maar dit is zwamdates so idgaf) maar peer pressure is niet iets die werkt hier. En zwam blijft zwam (heel veel is zever hé remember), zien of het klikt moet vooral in PM/WA gebeuren

En ook, moet ge het zo zien, ge kent elkaar niet echt, maar toch al een deeltje wel vanop dit forum, ge hebt toch al iets meer background info dan een losse tinder scharrel lijkt mijOok wij volgen ons eigen tempo hoor! Maar we zijn het vooral eens met Ruigen!
't is dat, wie zijn wij om de BG-bespringnorm aan ons laars te lappen?![]()