MisterV
Well-known member
Ik ben alvast niet van plan daarmee te stoppen, daarvoor is het veel te plezantTot in de eeuwigheid vogelen!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben alvast niet van plan daarmee te stoppen, daarvoor is het veel te plezantTot in de eeuwigheid vogelen!![]()

Ja op het forum kan ik geen verloren hartjes posten of het stond hier al vol. Al zit ik meestal achter men laptop hier dus zou nog meevallen.(verloren hartje)
Jezus christus. CNC dan?
Ja dat ken ik ...Nee, maar opwarmen wel![]()
Tot de dagelijkse sleur er in komt!Ik ben alvast niet van plan daarmee te stoppen, daarvoor is het veel te plezant![]()
Jezus christus. CNC dan?
Ja dat ken ik ...![]()

Dan wordt het dagelijks sleurenTot de dagelijkse sleur er in komt!

Die 2 zijn niet compatibel !En wat als er geen kleine konijntjes van komen? Mag de periode dan verlengd worden?
Googelt eens consensual non-consent. Ik had er al van gehoord en ik weet wat het is maar tis maar sinds onlangs door tiktok![]()
Gij kent die termen precies beter als ik..![]()
dat ik er meer over gaan opzoeken ben omdat ik het constant op men feed kreeg
Ocharme Mulan :vDan wordt het dagelijks sleuren![]()
Hoezo ocharme ik?Ocharme Mulan :v
Ja maar, hier liever geen kleine konijntjes, hoor...Die 2 zijn niet compatibel !
Ik zou graag nog eens een toepasselijk tegeltje willen gebruiken, t was al zo lang geleden!Dan wordt het dagelijks sleuren![]()
Maar jij bent mijn kleine konijntjeNoch jij, noch zij is een klein konijntje!

Ma hoe kunde een konijnenperiode hebben als ge niet in elkaars buurt (lees: op 5-10-15-20 minuten ofzo) woont. Dan kunde toch niet dagelijks vogelen! Heb je wel nog een echte konijnenperiode als je wat verder woont en elkaar bv maar 1x per week of 2x max zietDer is precies wat verwarring rond terminologie: konijneperiode= all day, everyday! Ronde 2,3,4,... Op dagelijkse basis.
Daarna zwakt het af naar een tempo dat wat makkelijker vol te houden is gecombineerd met de praktische zaken van het dagelijkse leven.
Hij gaat sleuren aan jou, klinkt niet fijnHoezo ocharme ik?
Das waarNoch jij, noch zij is een klein konijntje!
Ik wil eens zien of jij in het echt ook zo'n groot vies bakkes hebtWat bedoel je nu juist? Dat @xAnyana en ik niet compatibel zijn? Dat zou ik niet durven zeggen, dat moeten we nog ontdekken
Sleuren en vogelen valt perfect te combineren![]()

Ik heb het uiteraard eerst gegoogled.Googelt eens consensual non-consent. Ik had er al van gehoord en ik weet wat het is maar tis maar sinds onlangs door tiktokdat ik er meer over gaan opzoeken ben omdat ik het constant op men feed kreeg
Ocharme Mulan :v
Dan heb je dus veel rondes op de tijd dat je elkaar wél ziet!Ma hoe kunde een konijnenperiode hebben als ge niet in elkaars buurt (lees: op 5-10-15-20 minuten ofzo) woont. Dan kunde toch niet dagelijks vogelen! Heb je wel nog een echte konijnenperiode als je wat verder woont en elkaar bv maar 1x per week of 2x max ziet![]()
En geloof me dan heb je ZEKER ook een konijneperiode! 
Hij gaat sleuren aan jou, klinkt niet fijn![]()
hij bedoelde zelfbediening buiten de dagen dat je elkaar ziet... 
1m78 is behoorlijk voor een vrouw!Das waar![]()
![]()
![]()
Ik wil eens zien of jij in het echt ook zo'n groot vies bakkes hebt![]()
Absoluut niet!Ja dat heb ik nu zelf moeten googelenIk heb het uiteraard eerst gegoogled.
T'is ni alsof ik al die termen vanbuiten ken eh. Ik dacht dat ge cfnm of iets dergelijks bedoelde...
Nee het ging over mezelf
Amai moet ge wel maken als ge afspreekt dat ge niet enkel vogelt en ook nog "date"Dan heb je dus veel rondes op de tijd dat je elkaar wél ziet!En geloof me dan heb je ZEKER ook een konijneperiode!
![]()

Oooooooooooh oké lol.hij bedoelde zelfbediening buiten de dagen dat ke elkaar ziet...
![]()
Ja en dat niet alleen.1m78 is behoorlijk voor een vrouw!