Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieus gepraat in zwam, we proberen het te vermijden, maar daar zit je dus helemaal fout!Maar ge zit volgens mijn excel bestand nog in de konijnenperiode. Ik vermoed dat er dan nog niet veel diepgaande gesprekken zijn gevoerd.
)Hangt van de kwaliteit van de konijnemomenten af.Hoe lang duurt een konijnenperiode zo doorgaans?

Bij @Tonerider was het maanden. Heeft em zelfs zijn 2de plaats als user met het meeste posts gekost.Hoe lang duurt een konijnenperiode zo doorgaans?
Duurt doorgaans effectief enkele maanden (3-6) indien de vraag serieus was.Hoe lang duurt een konijnenperiode zo doorgaans?
Pro tip: Ge kunt die twee dingen dus in dezelfde fase doen.Maar ge zit volgens mijn excel bestand nog in de konijnenperiode. Ik vermoed dat er dan nog niet veel diepgaande gesprekken zijn gevoerd.
Tot er kleine konijntjes van komen en ge daar de fut niet meer voor hebt. En aangezien het hier geknipt is zal dat hier tot in de eeuwigheid konijnenperiode zijnHoe lang duurt een konijnenperiode zo doorgaans?
Ha OKDuurt doorgaans effectief enkele maanden (3-6) indien de vraag serieus was.

6 maanden vollenbak vogelenDuurt doorgaans effectief enkele maanden (3-6) indien de vraag serieus was.
Onnozelaar!Tot er kleine konijntjes van komen en ge daar de fut niet meer voor hebt. En aangezien het hier geknipt is zal dat hier tot in de eeuwigheid konijnenperiode zijn![]()
T ging hier pertang toch over konijnen(pijpen)?6 maanden vollenbak vogelen
Onnozelaar!
Als we onze kinders niet hebben toch6 maanden vollenbak vogelen![]()

Onnozelaar!

En iedere keer tot 3u 's nachts...maanden vollenbak vogelen![]()

Nee, om 3u 's nachts de tweede rondeEn iedere keer tot 3u 's nachts...![]()

En wat als er geen kleine konijntjes van komen? Mag de periode dan verlengd worden?Tot er kleine konijntjes van komen
Maar ik heb geen kinderen dus ideaalAls we onze kinders niet hebben toch
![]()
Ge kunt niet vogelen via whatsapp héEn iedere keer tot 3u 's nachts...![]()
Wakker gemaakt worden om een potje te vrijen.Nee, om 3u 's nachts de tweede ronde![]()
Ik!

Zie verder in mijn post:En wat als er geen kleine konijntjes van komen? Mag de periode dan verlengd worden?
En aangezien het hier geknipt is zal dat hier tot in de eeuwigheid konijnenperiode zijn![]()
Nee, maar opwarmen welGe kunt niet vogelen via whatsapp hé![]()

Wakker gemaakt worden om een potje te vrijen.

Tot in de eeuwigheid vogelen!tot in de eeuwigheid konijnenperiode zijn